15
دسامبر

با سفارش تولید محتوا رتبه یک گوگل باش

سفارش تولید محتوا باعث میشود شما سایت با کیفیتی داشته باشید و بازدید سایت تان افزاش پیدا کند، درنتیجه شما میتوانید رتبه بهتری در صفحه نتایج گوگل بدست اورید و کسب و کارتان را به صورت حرفه ای معرفی کنید، این درصورتی که شما از تبلیغات هم میتوانید استفاده کنید، اما برای این روش باید هزینه ی زیادی را پرداخت کنید و اعتبار چندانی ندارد و تا زمانی برای شما مفید که هزینه کنید.

در عصر امروز محتوا مهم ترین راه ارتباط بین شما و مخاطبانتان است، ولی تولید محتوا قطعا به اسونی که فکر میکنید نیست، چون علاوه بر مناسب سازی محتوا براساس نیاز مخاطب، انتخاب نوع محتوا هم مهم است و افرادی که به سایت شما سر میزنند بسته به موضوع سایت شما متفاوت و بهتر که محتوای جدیدی به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه در سایت تان قرار بدهید که این عمل میتواند با سفارش تولید محتوا از طریق کانتونا صورت بگیرد، تا کاربران زیادی سایت شمارو بازدید کنند و تبدیل به مشتری شما بشوند.

 

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا با هزینه کم

با یک جستجو ساده کلمه “سفارش تولید محتوا ” میتوانید متوجه بشید که شرکت های زیادی هستند که خدمات تولید محتوا ارائه میدهند. اما تعداد کمی از این شرکت ها میتوانند یک محتوای متنی بدون اشکالات نگارشی و قوانین رعایت شده سئو را در اختیار شما قرار بدهند. تجربه ثابت کرده که وقتی با هزینه خیلی کم سفارش تولید محتوا را به یکی از این شرکت ها واگذار میکنید، محتوایی که تحویل میگیرید خالی از اشکال نیست.

با جستجو هر پاراگراف در گوگل میتوانید متوجه بشید که محتوای متنی که در اختیار شماست کپی یا نه. در بعضی موارد مشاهده شده که هیچ تیتری در محتوای متنی ایجاد شده نبود و حتی کلمات کلیدی مشتری هم در هیچ جا متن به چشم نخورده که این دو مورد یکی از موارد اصلی سئو سایت و یا از دیگر موارد می شود به نبود ارتباط بین جمله های محتوا و نبود تصویر در محتوا اشاره کرد و اینجاست که علت ارزان بودن قیمت شرکت ها مشخص می شود.

سفارش تولید محتوایی ایمن با کانتونا

شما در کانتونا با متخصصین حرفه ای تولید محتوا روبه رو هستید محتوای های تولیدی در کانتونا بارها ویرایش شده و خیلی کم پیش می آید که مشکل نگارشی در محتوای تولید شده توسط تیم کانتونا پیش بیاید به طوری که درصد خطا به صفر نزدیک تر.

کلمات کلیدی انتخاب شده شما در عنوان و محتوای متن استفاده شده و هچنین تصاویر استفاده شده با تکنیک های فتوشاپ بصورت حرفه ای برای شما طراحی شده و قبل از استفاده نظر شما پرسیده می شود. حتی درصورت تمایل به مطالب دیگر در سایت شما لینک سازی داخلی انجام می شود و در اخر محتوای شما بصورت کاملا تخصصی و سئو شده آماده انتشار می شود.

ویژگی محتوا تولید شده در کانتونا

  • 1- تحویل به موقع
  • 2- استراتژی محتوا
  • 3- محتوا سئوشده
  • 4- تولید محتوا ارزان
  • 5- خلاقیت
  • 6- نمونه محتوا