23
سپتامبر

بهترین روش های تولید محتوا سایت در مشهد

 

بهترین روش های تولید محتوا

 

تولید محتوای با کیفیت بسیار مهم است بطوریکه باعث می شود رتبه سایت شما به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند و در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. برای همین مدیران سایت یک بخش را به بلاگ نویسان اختصاص می دهند تا با تجربه ای که دارند یک محتوای خوب با توجه به کسب و کار مد نظر ایجاد کنند.

حال مشکل اصلی این بلاگ نویسان پیدا کردن یک منبع خوب و درست کردن محتوایی که متناسب با کاربران سایت باشد است.

ما در کانتونا برای اینکه بتوانید محتوای خوبی درسایت خود داشته باشید چند راهکار را به شما می دهیم:

یک ایده خوب برای تولید محتوای خود داشته باشید

اول از همه یک موضوع برای وبسایت خود انتخاب کیند. در کنار آن سعی کنید موضوعاتی که مرتبط به موضوع شما هستند را یاداشت کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید.

یکی از کارهایی که در تولید محتوا انجام می دهیم بکار بردن کلمات کلیدی است. لیستی از کلمات کلیدی که میخواهید را یاداشت کنید. برای پیدا کردن عباراتی که بیشترین جستجو را با کلمات کلیدی شما در گوگل داشته اند میتوانید از سایت های زیادی کمک بگیرید.

عنوانی جذاب و کاربر پسند برای محتوای خود بنویسید

 عنوان تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب سایت شما دارد این نکته ای است که اغلب به آن توجه نمی کنند. باید سعی کنید عنوانی بنویسید که کمتر استفاده شده باشد واز همه مهم تر کلمات کلیدی شما در آن به طور هوشمندانه ای آمده باشد تا جذب مخاطب خوبی داشته باشید.

با توجه به موضوع محتوا خود محتوای سایت های دیگر را نیز چک کنید

اینکار باعث میشه تا کم و کاستی های سایت های دیگر را پیدا کنید و در سایت خود بهترین محتوا را تولید کنید.

کاربران و نیاز انها در محتوا را در نظر بگیرید

کاربران نقش اصلی در سایت شما را دارند شما باید نیاز، انگیزه و هدف کاربران خود را بدانید و در مورد آن تحقیق کنید تا محتوایی که تولید می کنید در برگیرنده نیاز کاربران باشد. با اینکار بازدید از محتوای  سایت شما به سرعت بالا می رود .

محتوایی مخالف دیگران تولید کنید

به نکاتی در تولید محتوا خود بپردازید که دیگران کمتربه آن توجه میکنند. اینکار باعث میشود تا محتوایی متفاوت و جذاب تر داشته باشید و باعث تمایز شما با دیگران می شود.به عنوان مثال اکثرا موضوع ” راه های درست تولید محتوا ” را در نظر میگیرند شما میتوانید ” راه های غلط تولید محتوا ” را در نظر بگیرید و در باره آن تولید محتوا کنید.

لینک بدهید

در محتوای خود لینک سایت ها یا مقالاتی که در تولید محتوای خود از آن ها استفاده کرده اید را بگذارید این کار باعت گیراتر شدن سایت شما می شود.

به لینک هایی که از دیگر سایت ها میذارید ( external link ) می گویند و به لینک هایی که از سایت خود میگذارید (external link ) می گویند.

تکنیک های تولید محتوای خود را بروز کنید

با گذشت زمان راهکار های جدیدی برای تولید محتوا ایجاد می شود. باید همیشه اطلاعات خود را بروز کنید. به عنوان مثال الان گذاشتن عکس یا تغییر در فونت و…در مخاطب تاثیر بسزایی میگذارد.

محتوای خود را براساس سِئو بنویسید

بعد از تولید محتوا کار اصلی اینکه محتوای شما براساس سئو نوشته شود. یعنی فعالیت هایی که در طراحی سایت و تعیین تکنیک های تولید محتوایی انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنیم و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

نکات نگارشی را رعایت کنید

باید در تولید محتوا قبل از انتشار آن را چک کنیم که مشکلی از نظر نگارشی نداشته باشد مانند گذاشتن نقطه، ویرگول، فاصله ها و یا املاء درست کلمات؛ چون بکار بردن اشتباه این قواعد باعث کج فهمی کاربران می شود.

محتوایی طولانی تولید کنید

اندازه استاندارد محتوا شما باید بین 2تا 3 هزار کلمه باشد و حداقل کلمه ای که میتوانید استفاده کنید 500کلمه است . اگر محتوا شما کمتر باشد ممکن است گوگل اخطار بدهد چون اصلا بلاگ در نظر گرفته نمی شود و اگر بیشتر از 4هزار کلمه بود بهتر است در دومحتوا تقسیم شود.

از کلمات کلیدی به درستی در محتوا خود استفاده کنید

اکثرا فکر می کنند هر چه از کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنند بازدید بیشتر دارند اما اینگونه نیست و باید 2تا3 درصد کل کلمات اسفاده شده در محتوا را از کلمات کلیدی استفاده کنید.

کپی نکنید

وقتی در تولید محتوای خود از سایت های دیگر استفاده می کنید نباید دقیقا همون محتوای سایت را کپی کنید باید آن را ویرایش کنید و تغییر بدهید بعد از آن در محتوای خودتان استفاده کنید در غیر این صورت گوگل متوجه می شود و جریمه می شوید.

نکات کلیدی در نوشتن محتوا

  • برای هر عنوان سعی کنید 3تا 4 پاراگراف متن بنویسید.
  • از زیر عنوان استفاده کنید.
  • از شماره گذاری استفاده کنید و مواردی، بعضی موضوع ها را بیان کنید.
  •  عکس های جذاب و کاربر پسندبگذارید و عنوان آن را بنویسید.(در گذاشتن عکس شاخص حواستان به این باشد که باید 600در 800 رزولوشن باشد)

خود را معرفی کنید

در بخشی از سایت از خودتان، شرکت، خدمات و تجربیات خود تعریف کنید تا کابری که برای اولین بار سایت شما را می بیند با شما آشنایی پیدا کند و از تجربیات شما استفاده کند.