14
ژانویه

درخواست تولید محتوا را به که بدهیم!؟

بهترین راه تبلیغاتی که کسب و کار های نوپا و استارتاپ ها که هزینه زیادی برای تبلیغات ندارند می‌توانند در پیش بگیرند تولید محتوای با کیفیت و تاثیرگذار است؛ البته تولید این گونه محتواها نیاز به تخصص و زمان زیادی دارد. بنابراین این شرکت ها و کسب و کار های نوپا اقدام به درخواست تولید محتوا به شرکت های تولید محتوا می‌کنند. متاسفانه شرکت های زیادی ادعای تولید محتوای با کیفیت را دارند که باعث می‌شود صاحبان کسب و کار ها در انتخاب آن‌ها گیج شوند.

امروز کانتونا درباره این موضوع صحبت می‌کند که درخواست تولید محتوا را به چه کسی بدهیم و ویژگی های این فرد یا شرکت چه مواردی باید باشد؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در این زمینه به دست آورید.

درخواست تولید محتوا

اگر می‌خواهید که محتوای شما تاثیرگذار باشد و هزینه ای که برای آن می پردازید به هدر نرود باید تولید محتوای خود را به افراد حرفه ای بسپارید. تیم کانتونا با در اختیار داشتن بهترین نویسنده ها و تولیدکنندگان محتوا یکی از بهترین گزینه های شماست. در ادامه ویژگی های شرکت یا فرد تولید کننده محتوا حرفه ای را بررسی خواهیم کرد.

میزان تجربه، تخصص و مهارت

میزان تجربه یک فرد یا شرکت در تولید محتوا یکی از مهم ترین معیارهای حرفه ای بودن آن فرد یا شرکت در این زمینه است. برای شناسایی میزان تجربه یک فرد یا شرکت می‌توانید به مشتریان پیشین آن توجه کنید. اگر یک فرد به اندازه کافی برای برندها و کسب و کارها تولید محتوا کرده باشد، می توانید پروژه تولید محتوای خود را به او بسپارید.

میزان تخصص و مهارت نویسندگان یک شرکت تولید محتوا به بازدهی محتواهای تولید شده آن بستگی دارد. فرض کنید که یک شرکت تولید محتوا که ادعای تولید محتوای با کیفیت دارد، نتوانسته است با کلیدواژه های مربوط به کسب و کار خود یک رتبه قابل قبول در زمینه تولید محتوا به دست آورده باشد. در انتخاب یک شرکت تولید محتوا حتما نهایت دقت را به خرج داده باشید.

خدمات تولید محتوا

دادن درخواست تولید محتوا به شرکتی که نویسندگان آن تنها قادر به نوشتن هستند و حتی از مبانی پایه بارگذاری محتوا آگاه نیستند، کار بسیار اشتباهی است. شما در هنگام انتخاب یک شرکت تولید محتوا حتما باید به خدمات جانبی آن شرکت هم توجه کنید.

معمولا شرکت های تولید کننده محتوای حرفه ای اقدام به انجام خدماتی مانند پیدا کردن کلیدواژه، خدمات بارگذاری محتوا و سئوی داخلی، رصد و اندازه گیری تاثیرگذاری محتوا و … می‌کنند.

هزینه تولید محتوا

معمولا افرادی که در این زمینه تجربه کافی ندارند به میزان هزینه تولید محتوا توجه کافی ندارند و تصور می‌کنند که هرچه میزان بیشتری پول بپردازند، محتوای با کیفیت تری دریافت می‌کنند. همیشه گران بودن ربطی به میزان کیفیت ندارد. شرکت های زیادی وجود دارند که با هزینه های بالا یک محتوای بی کیفیت تولید کرده اند.

حتما در زمانی که می‌خواهید درخواست تولید محتوا بدهید هزینه ای آن را بررسی کنید.