14
سپتامبر

تعیین تعرفه تولید محتوای سایت

در حال حاضر بهترین روش برای رونق بخشیدن به کسب و کار‌های اینترنتی بارگذاری محتوای عالی و باکیفیت در سایت می‌باشد. به همین دلیل از مهم‌ترین دغدغه‌های هر مدیر بعد از راه‌اندازی یک وب‌سایت، تولید محتوا است. ترجیح بیشتر افراد پیدا کردن تیمی است که با گرفتن کمترین و منطقی‌ترین هزینه بهترین کیفیت محتوا را ارائه دهند؛ از این رو تعیین تعرفه محتوای سایت یکی از مهم‌ترین مباحثی است که در زمینه تولید محتوا مطرح می‌شود.

عوامل موثر در تعرفه  تولید محتوا

عوامل زیادی در تعیین هزینه تولید محتوا نقش دارند. در ادامه به تعدادی از ‌آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • کیفیت محتوا
  • تخصص

    تعرفه سفارش تولید محتوا
    تعرفه تولید محتوا
  • روابط
  • تعداد نویسنده‌ها
  • تنوع داشتن محتوا
  • رعایت زمان‌بندی
  • تجربه و سابقه کاری
  • مشتریان مطرح ازسایت های بزرگ و پربازدید

فاکتورهای کارآمد در محاسبه تعرفه تولید محتوا

تولید محتوا با همه هزینه‌ هایی که شامل می شود یکی از راه‌ های به صرفه و اقتصادی برای رشد سایت‌هایی است که قصد دارند با وضعیت‌ نامطلوب در گوگل اوج گیرند. در احتساب تعرفه تولید محتوا فاکتورهایی دخالت دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

طول مطالب

قطعا تعداد کاراکتر در محاسبه قیمت حرف اول را می‌ زند. هر چه قدر که یک مطلب طولانی‌تر باشد زمان و زحمت بیش‌تری از سوی نویسنده می‌طلبد.

کلیدواژه‌های موردنظر

برخی از کلمات بر حسب رقابتی که برای کسب رتبه در جستجوی آن‌ها وجود دارد گران‌ تر از سایر کلمات هستند. برای ارتقا هر سایت با این کلمات به حجم بیش‌تری از مطالب نیازمندیم که زمان و زحمت بیش‌تری می‌طلبند. (هر چند که این مورد برای همه کلیدواژه‌ها صادق نیست)

نوع محتوای مورد نظر

نگارش برخی از مطالب دشوارتر است و نویسنده برای تولید آن به زمان بیش‌ تری نیاز دارد. این فاکتور در تولید مطالب اختصاصی فارسی که بدون رجوع به مطالب خاصی نگارش می‌شوند بیش‌تر حائز اهمیت است.

زمان تهیه مطالب

حتی در برخی از موارد زمان تولید و تهیه محتوا و تحویل به مشتری در قیمت‌گذاری آن موثر است.

استراتژی بازاریابی محتوا

برخی از قراردادها برای تولید محتوا به این صورت است که به صورت هفتگی تعدادی مطلب در سایت منتشر شود. بر این اساس هزینه تولید محتوا توسط تیم بازاریابی محتوا سنجیده و به مشتری اعلام می‌گردد.

تعرفه تولید محتوای سایت

با توجه به بهینه سازی سایت توسط سئو SEO متوسط مبلغ 10 هزار تومان می باشد. تیم کانتونا با توجه به نیاز مشتریان تعرفه تولید محتوا در مشهد را متناسب با محتوای سفارش شده در نظر گرفته است. کاربران برای بهره مندی و سفارش تولید محتوا می توانند به سایت کانتونا مراجعه کنند.

آمار نشان داده اصلی ترین عامل مهم یک وب سایت، محتوای بهینه و ارزشمند آن است. سایت های اینترنتی که طراحی مناسب و کاربرپسند ندارند، بخاطر محتوای ارزشمند و مناسب از رتبه بالایی در گوگل بهره مند می باشند. یعنی محتوای یک سایت شامل مطالب، تصاویر و .. که بتوان کاربران را به وسیله آنها مجذوب سایت کند.