02
فوریه

مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی برای وب‌سایت‌ها

از آن جایی‌که عصر حاضر، عصر اطلاعات و ارتباطات است و بیشتر کارها در بستر وب صورت می‌گیرند پس هر کسب‌و‌کاری که در فضای آنلاین فعالیت دارد می‌تواند قابلیت‌های خود را افزایش داده و به هر نقطه‌ای از جهان خدمت‌رسانی کند. از جمله ملزوماتی که زمینه فعالیت گسترده را برای این کسب‌و‌کارها فراهم می‌کند، تولید محتوا به زبان انگلیسی برای وب‌سایت‌هایشان می‌باشد.

لذا اولین گام برای گسترش فعالیت این وب‌سایت‌ها در دنیا، استفاده از سایت‌های دو یا چند زبانه می‌باشد. علاوه بر این، امروزه به دلیل دسترسی بدون مرز کاربران به شبکه‌های اجتماعی می‌توان با تولید محتوای انگلیسی ناب علاوه بر کسب‌و‌کارهای بزرگ، برای کسب‌و‌کارهای کوچک و نوپا نیز بازار فروش ایجاد کرد و زمینه گسترش فعالیت آن‌ها را نیز فراهم نمود. تولید محتوای انگلیسی نه‌تنها می‌تواند بازدیدکنندگان فراوانی را برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی شما جذب کند بلکه می‌تواند به تبلیغ و تقویت کسب‌و‌کار شما در مرزهای خارج از ایران بپردازد.

فروش بیشتر با تولید محتوا به زبان انگلیسی

اگر بخواهیم نگاهی به گذشته‌های دور برای معرفی و فروش خدمات و محصولات ایرانی به شرکت‌های خارجی داشته باشیم درمی‌یابیم که مرسوم‌ترین راه برای این کار، ارسال کاتالوگ و یا ارسال چندین نمونه از محصولات بوده است. اگرچه این روش امروزه نیز برای بعضی از کسب‌و‌کارها همچنان متداول است اما تعداد زیادی از مشاغل فرآیند کاری خود را تغییر داده و همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی کسب‌و‌کار خود را به روز کرده‌اند.

یکی از روش‌ها برای به روز‌ رسانی هر حرفه‌ استفاده از سایت چندزبانه و تولید محتوای انگلیسی در آن برای تبلیغ، اطلاع‌رسانی، معرفی و فروش خدمات و محصولات می‌باشد.

تولید محتوا به زبان انگلیسی چه مزایایی برای وب‌سایت شما دارد؟

از جمله مزایایی که تولید محتوا انگلیسی برای سایت‌ها به ارمغان می‌آورد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورود به بازار جهانی

  • با تولید محتوای انگلیسی می‌توانید کسب‌و‌کار دیجیتال خود را وارد بازار جهانی کرده و از این طریق حرفه کاری خود را به تعداد افراد زیادی در دنیا معرفی کنید.
  • شناخته شدن بیشتر خدمات و محصولات‌تان

  • همان‌طور که گفتیم تولید محتوای انگلیسی زمینه ورود کسب‌و‌کار آنلاین شما را به بازار جهانی باز می‌کند. لذا این کار باعث می‌شود خدمات و محصولات‌ قابل عرضه شما بیشتر دیده و شناخته شود.
  • افزایش اعتبار

  • هنگامی‌که شما برای وب‌سایت خود علاوه بر تولید محتوای فارسی به زبان انگلیسی محتوا تولید می‌کنید با افزایش اعتبار خود میان رقبایتان باعث جلب اعتماد بیشتر از سمت کاربران نیز می‌شوید.
  • افزایش مشتریان

  • زمانی‌که شما تصمیم به تولید محتوای ناب فارسی و انگلیسی برای وب‌سایت خود می‌گیرید و به جای در نظر گرفتن کمیت، تمرکز خود را بر کیفیت ارائه خدمات و محصولات‌تان می‌گذارید باعث افزایش بیشتر مشتریان‌تان می‌شوید.
  • رونق بیشتر کسب‌و‌کارتان

  • بدیهی‌ترین مزیتی که تولید محتوای انگلیسی برای وب‌سایت‌ شما ایجاد می‌کند، دیده شدن بیشتر کسب‌و‌کار شما در فضای آنلاین و در نتیجه رونق بیشتر آن می‌باشد.

پیدا کردن یک شرکت معتبر در زمینه تولید محتوا به زبان انگلیسی

پلتفرم تولید محتوای کانتونا این افتخار را دارد که علاوه بر تولید محتوای یونیک فارسی برای وب‌سایت‌ها، خدمات تولید محتوای انگلیسی را نیز در سطوح بالا به مشتریان خود ارائه دهد. تیم تخصصی تولید محتوای انگلیسی ما علاوه بر کمک به گسترش فعالیت‌های تجاری کسب‌و‌کارتان به وب‌سایت شما اعتبار بین المللی نیز می‌بخشد.