14
سپتامبر

سفارش تولید محتوا در مشهد

اگر شما کسب و کار اینترنتی و یک وب‌سایت در زمینه کار خود دارید، می‌توانید با تولید محتوای مناسب به ‏رشد و پیشرفت کارتان کمک کنید. روش‌های متعددی برای گسترش دادن کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که از عمومی‌ترین ‌آن‌ها می‌توان به تبلیغات اشاره کرد. ما ‏این روش را به شما پیشنهاد نمی کنیم؛ زیرا تبلیغات فقط تا زمانی برای کار شما موثر است که به صورت مداوم برای آن هزینه کنید و ‏زمانی که هزینه‌ی تبلیغات را قطع کنید رونق کار شما کاهش می‌یابد. این موضوع باعث می‌شود بازار به سرعت در اختیار رقبای شما قرار گیرد. در مقابل روش کم هزینه‌تری را به شما پیشنهاد می‌کنیم که آن سفارش تولید محتوا به یک تیم حرفه ای و متخصص در مشهد ‏می باشد‎.

سفارش تولید محتوا
سفارش تولید محتوا

در حال حاضر محتوا از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی میان شما و کاربرانتان می‌باشد. تولید محتوا به سادگی که بیشتر مردم تصور می‌کنند نیست. در پروسه تولید محتوا فاکتور‌های زیادی مورد توجه قرار می‌گیرند. به عنوان مثال محتوا باید متناسب با نیاز کسب و کار انتخاب شود. شما با توجه به ارزشی که برای کسب و کار خود قائل هستید می‌توانید محتوای سایت خود را به یک تیم تولید محتوای حرفه‌ای بسپارید و از نتیجه آن لذت ببرید.

نکات مهم در تولید محتوا

تولید محتوا پروسه‌ای دقیق می‌باشد و در این پروسه نکات مهمی وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توان به یک محتوا‌ی حرفه‌ای دست یافت. در ادامه تعدادی از این نکات را به شما معرفی می‌کنیم.

شناسایی مخاطبان

یک تیم تولید محتوای حرفه‌ای باید قبل از شروع به تولید، مخاطبان محتوای مربوطه را به درستی شناسایی کند. این تیم باید در طی شناسایی خود، ویژگی‌هایی از مخاطبان هدف را بررسی کند. این ویژگی‌ها می‌توانند مواردی مانند میانگین سنی، جنسیت و میزان تحصیلات افراد ‌باشند. بررسی این ویژگی‌ها باعث می‌شود محتوای تولید شده با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مخاطب شما قرار بگیرد. 

انتخاب استراتژی مناسب تولید محتوا

تیم یا فردی که مسئولیت تولید محتوا را بر عهده دارد باید بتواند بر اساس فاکتور‌هایی بهترین و مناسب‌ترین استراتژی را انتخاب کند و بر اساس آن به تولید محتوا بپردازد. از این فاکتور‌ها می‌توان به مواردی همچون شناسایی درست مخاطب که در قسمت قبل گفته شد اشاره کرد. به عنوان مثال وقتی بدانید که مخاطبان محتوا افرادی در محدوده سنی نوجوان هستند، می‌توانید در محتوا از گویش‌هایی مناسب و جذاب‌تر برای این گروه استفاده کنید. این یعنی شما یک استراتژی بر اساس فاکتور‌های موجود برای تولید محتوا پیدا کرده‌اید. 

استمرار در تولید محتوا

از نکات مهم دیگر در زمینه تولید محتوا استمرار در آن است. تولید محتوا فقط به صورت متنی نیست و می‌تواند شامل تصاویر، ویدئو، اینفوگرافیک، محتوا‌های صوتی و پادکست‌ها باشد. فرض کنید شما یک وب‌سایت در زمینه کار خود دارید. اساسی‌ترین راهی که از طریق آن می‌توانید سایت خود را پیشرفت دهید و در صفحه اول نتایج گوگل قرار دهید، بارگذاری مداوم محتوای سئو شده و مطلوب می‌باشد. اگر این عمل با استمرار همراه نباشد نتیجه مدنظر را نخواهید گرفت.

مزایای سفارش تولید محتوا ‏‎

  • ‎ افزایش بازدید سایت

  • ‎ کسب رتبه بالا در سرچ  گوگل

  • ‎ بالا بودن کیفیت و به‌روز بودن مقالات

  • ‎ جذب کاربران جدید

  •  اعتبار بخشیدن به کار خود

  •  افزایش اعتماد مشتریان

  •  افزایش سهم بازار

سفارش تولید محتوا در کانتونا

کانتونا پلتفرمی متشکل ازافراد جوان و باانگیزه است که سفارش تولید محتوا در مشهد می‌پذیرد. شما می‌توانید بعد از انتخاب سایت کانتونا برای سفارش محتوا در مشهد و ثبت سفارش، از تیم جوان و متخصص کانتونا مشاوره دریافت کنید. بعد از دریافت مشاوره فرآیند تولید محتوا آغاز می شود و پس از پایان کار، محتوای تولید شده توسط تیم کنترل کیفیت مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد. بعد از برطرف نمودن مشکلات احتمالی محتوای ‏اختصاصی برای شما ارسال خواهد شد و یا طبق سفارش شما در شبکه های اجتماعی منتشر می شود.‎