15
دسامبر

درسایت تولید محتوا بهترین باشیم

 

شاید برای شما هم سوال باشه که سایت هایی مثل گوگل به یک سایت چجوری امتیاز میدن  و بر چه اساسی  اون سایت رو میارن جزء صفحه اول ؟ و برعکس برخی از سایت های دیگه چرا اصلا دیده نمیشوند ؟ ما تو این مقاله قصد داریم درباره سایت تولید محتوا صحبت کنیم پس   با ما همراه باشید.

تاثیر یک محتوای خوب بر سایت

 

یکی از دغدغه هایی که امروز یک مدیر سایت میتونه داشته باشه اینه که چطور برای سایت  خودش تولید محتوا ایجاد کنه به طوری که از چه نوع محتوایی باشه که مخاطب رو جذب و  سرگرم کنه  و خسته کننده نباشه در مجموع یعنی مخاطب پسند باشه .

و یه چیزی که خیلی اهمیت داره این هست که سایت بازدید زیادی داشته باشه و این ها اتفاقی نیست ! ما نمیتونیم تصور کنیم یه سایت داریم که خودش به خودی خود میتونه بازدید زیادی داشته باشه باید بدونیم چی لازم داره که اونو تبدیل کنه به بهترین سایت با بیشترین بازدید .پس مهمترین چیزی که رو یه سایت خیلی اثر میتونه بزاره محتوای ان سایت است .

 

سایت تولید محتوا راهکارهایی برای ایجاد تولید محتوای حرفه ای

 

اینو باید بدونیم اگه میخایم یه کتابی بنویسیم و اون کتاب رو به چاپ  برسونیم و در اون محتوا بگذاریم خیلی متفاوت است با اینکه  در یک سایت تولید محتوا انجام بدیم قطعا تاکتیک هایی که باید انجام بدیم واسه هردو فرق میکنه و ترفند های خاص خودشون رو میطلبه چون اگر اینطور نباشه هرگز نمی توانیم تو کسب و کار انلاین از بقیه رقبا پیشی بگیریم و موفق باشیم .

مثلا اگر لا به لای مطالبی که واسه سایت میزاریم  هیچ عکسی نباشد و فقط یه  سری نوشته های طولانی  و پی در پی  باشد قطعا هیچ مخاطبی ان مطالب را نمیخواند و بعد از این موضوع تعجب میکنین ازاینکه خیلی وقت گذاشتین روی تولید محتوا سایت و عملکرد راضی کننده ای نداشته .

 

Related image

 

 

به همین خاطر بود که در بالا اشاره کردیم استراتژی گذاشتن تولید محتوا درسایت و یک کتاب چاپی خیلی از هم متمایز است در فضایی مثل سایت که به صورت انلاینه  مخاطب دنبال اطلاعاتی میگرده  که کوتاه و مختصر اما جامع و کامل باشد و به سرعت بتواند به مخاطب کمک کند و در اختیارش قرار بگیرد.

یکی دیگر از کارهایی که بایستی برای کوچک شدن اطلاعات و دسته بندی کردن آنها و بسته های محتوای متنی برای خواننده مطالب  انجام دهیم به این صورت است که محتوای تصویری و ویدیویی  را در لا به لای متن ها و مطالب استفاده کنیم  و متن مورد نظر را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنیم تا کار را برای مخاطب اسان تر کرده و در زمان کوتاهی به جواب خود برسد .

 

 

و در اخر

اگر برایتان خلاقیت  خیلی مهمه و به دنبال سایتی میگردین که برای شما با کمترین هزینه و به موقع تولید محتوا را انجام دهد ما به شما کانتونا را پیشنهاد میکنیم.امیدوارم این مقاله برای شما مخاطب عزیز  مفید بوده و استفاده موثر را از آن کرده باشید . نظرات با ارزش شما ما را در ارائه بهتر مطالب یاری خواهد کرد .