15
دسامبر

شرکت تولید محتوا و ویژگی‌های مهم آن

این روزها کسب و کارهای زیادی به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند. این کسب و کارها از طریق وب‌سایت خود، خدماتشان را معرفی کرده و یا از طریق فروشگاه‌های آنلاین محصولاتشان را برای فروش عرضه می‌کنند. حالا سوال اینجاست که با وجود زیاد شدن رقبا در این زمینه چگونه باید سایت خود را به خوبی به مخاطب معرفی کنیم؟ تولید محتوای تخصصی راه حل خوبی برای این سوال است. از آن‌جایی که ممکن است همه صاحبان کسب و کارها در این زمینه تخصص نداشته باشند می‌توانید این کار را به یک شرکت تولید محتوا بسپارید. در ادامه ویژگی‌های یک شرکت تولید محتوای تخصصی را بررسی می‌کنیم.

تولید محتوا چیست و چرا باید این کار را به شرکت های تولید محتوا بسپاریم؟

محتوا در واقع به مجموعه مطالب مختلفی گفته می‌شود که شما در سایت خود قرار داده‌اید. از طریق محتوا می‌توانید اطلاعات را به مخاطب سایت خود منتقل کنید. موضوعات یک محتوا می‌تواند شامل مواردی چون بررسی یک محصول کارآمد و خاص، نقد و بررسی یک اثر هنری همچون فیلم و موسیقی، معرفی یک برند تازه وارد به بازار، تشریح اینفوگرافیک‌ها، لیست‌‌های مختلفی از مطالب روز و مهم دنیا و … باشد که نویسندگان سایت آن‌ها را تهیه و منتشر می‌کنند. شاید بتوان به این شکل گفت که یکی از مهم ‌ترین و اصلی‌ترین دلایل روش‌های جذب مشتری و تبلیغات در فضای مجازی تولید محتوای با کیفیت و مناسب است که باعث می‌شود رتبه وب‌سایت به طرز قابل توجهی افزایش یافته و آمار تعداد بازدیدهای سایت هم بالا رود.

به همین خاطر مدیران سایت ‌ها به دنبال جذب کسانی هستند که تجربه و تخصص کافی در زمینه تولید محتوا داشته باشند.این افراد باید بتوانند مطالب را تا حدی جذاب بنویسد که بازدید کننده سایت تا زمانی که آن مطلب را تمام نکرده است از سایت خارج نشود.

سفارش تولید محتوا

چگونه یک شرکت تولید محتوا خوب را بشناسیم؟

راه‌های زیادی برای پیدا کردن شرکت‌های فعال در این زمینه وجود دارد. همچنین تعداد این شرکت‌ها روز به روز همگام با بالا رفتن تعداد متقاضیان محتوا بیشتر می‌شود. اما از کجا بدانیم که شرکتی که انتخاب کرده‌ایم مهارت کافی را در زمینه تولید محتوای مناسب دارد یا خیر؟

ویژگی‌های یک شرکت تولید محتوای کارآمد

با بررسی ویژگی‌های زیر، پاسخ پرسشی که پیش از این مطرح شد را به سادگی پیدا می‌کنید.

ارائه محتوای مناسب

شاید بهتر باشد در مرحله اول محتوای شرکت مورد نظرتان را بررسی کنید. قطعا شرکتی که به طور تخصصی در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کند، محتوای سایت خود را به بهترین شکل به اشتراک می‌گذارد. نیاز نیست محتوا را به صورت تخصصی بررسی کنید. همین که خواندن مطالب نوشته شما برایتان مفید و جذاب باشد و توجه شما را به خود جلب کند توانمندی آن را در این زمینه نشان می‌دهد. پس بررسی محتوای وب‌سایت و حتی صفحه شبکه‌های اجتماعی شرکت می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد.

خوش قولی و رعایت نظم

اگر برای وب‌سایت خود یک استراتژی محتوایی دارید و برایتان اهمیت دارد که در زمان‌های مشخص، محتوا را بارگذاری کنید تولید محتوای خود را به یک شرکت خوش قول بسپارید. می‌توانید برای اطمینان حاصل کردن از این مسئله از تجربیات مشتری‌های شرکت استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از این که با شرکتی قرارداد ببندید به صورت آزمایشی، یک یا دو نمونه کار از آن‌ها درخواست کنید.

تولید محتوای بهینه

اگر شرکتی که قرار است کار تولید محتوای خود را به آن بسپارید در زمینه سئو محتوا تخصص داشته باشد می‌توانید با بارگذاری مطالب بهینه شده، رتبه سایت خود را ارتقاء دهید. این یک ویژگی مثبت است. محتوای بهینه اهمیت زیادی در رتبه سایت شما در موتورهای جست‌وجوی گوگل دارد. یکی از مهم‌ترین موارد برای نوشتن یک مطلب خوب، کپی نبودن آن است. به هیچ عنوان محتوای کپی را در سایت خود بارگذاری نکنید. خوانایی خوب، استفاده از کلیدواژه و … از دیگر موارد مهم برای گوگل هستند.

تعرفه‌های مناسب

یک تعرفه مشخص برای تولید محتوای وجود ندارد. در واقع شرکت‌های مختلف، محتوا را با تعرفه‌های متفاوت تولید می‌کنند. به طور قطع محتوای تصویری هزینه بالاتری نسبت به محتوای متنی دارد. محتوای متنی نیز در قالب‌های متفاوت، تعرفه‌های متفاوتی دارد. این وظیفه شماست که با سنجیدن کیفیت کار شرکت‌ها و مقایسه تعرفه آن‌ها با سایر شرکت‌های تولید محتوا، بهترین گزینه را انتحاب کنید. قطعا پایین بودن تعرفه دلیل بر پایین بودن کیفیت محتوا نبوده و بالا بودن تعرفه نیز دلیل بر کیفیت کار بالا نیست.

ویژگی‌هایی که پیش از این بررسی کردیم نشانه‌های یک شرکت خوب در زمینه تولید محتوا هستند. شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با بررسی نکات بالا بهترین شرکت را برای تولید محتوای سایت خود انتخاب کنید. کانتونا با تیم متخصص خود در زمینه تولید محتوای تخصصی و سئو شده آماده خدمت‌رسانی به شماست. شما می‌توانید سفارش تولید محتوای خود را از طریق وب‌سایت و دیگر راه‌های ارتباطی ما ثبت کنید.