15
سپتامبر

معجزه ی محتوا

تولید محتوا  مدت هاست که دغدغه‌ی جامعه می باشد و روز به روز در حال گسترش است. از زمانی که ماشین چاپ اختراع شد و صنعت چاپ به وجود آمد, ظرفیت تولید روز به روز بیشتر از محتوای در دسترس شد، تولید محتوا و یافتن محتوایی که مناسب برای نشر باشد به دغدغه ای مهم تبدیل شد.
بعد از مدت کوتاهی، ماجرای تولید محتوا جدی‌ تر شد و بحث سفارش تولید محتوا به یک شغل تبدیل شد. وظیفه‌ سردبیرهای نشریات، این بود که مطالب و موضوعات مناسب برای نشر را جستجو کرده و تولید محتوای مناسب را به نویسندگان سفارش دهند.
در زندگی دیجیتال امروز پاسخ اغلب سوالها در دست گوگل است. در این بین سایتها و برند هایی برنده هستد که بتوانند سوالات مخاطب را تشخیص و بهترین پاسخ را به آنها ارائه بدهند.از این رو تولید محتوای سایت یکی از مهم ترین عوامل جذب مخاطب به شمار می رود.

  • تولید محتوای سایت
    تولید محتوا

چند نمونه از انواع تولید محتوای سایت:

  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای ویدئویی
  • تولید محتوای صوتی
  • تولید محتوای تصویری

 

مرسوم ترین روش تولید محتوای سایت :

یک ازمرسوم ترین و مهم ترین روش های تولید محتوا،تولید محتوای متنی است. در تولید محتوا متنی فقط از کلمات استفاده می‌شود. در آن باید از جملات کوتاه استفاده کنیم تا مخاطب از خواندن آن خسته نشود.باید نکات املائی و نگارشی در تولید محتوای متنی رعایت شود.

تولید محتوای ویدئویی پرطرفدارترین روش تولید محتوای سایت:

همانگونه که از نام آن معلوم است، در این روش از فیلم و ویدئو استفاده میکنیم. محتوای ویدئویی تاثیر زیادی روی مخاطب دارد. زیرا بیشتر افراد دوست دارند به جای صرف زمان برای خواندن یک مقاله، آن را به صورت یک فیلم تماشا کنند.

تولید محتوای صوتی:

پس از محتوای ویدئویی، محتوای صوتی یا پادکست بیشترین طرفدار را دارد. این محتواها را به راحتی می‌توان در ماشین و یا با استفاده از هندزفری گوش کرد. استفاده از پادکست‌ها تاثیر زیادی در یادگیری مطالب جدید خواهد داشت.

تولید محتوای تصویری:

در تولید محتوای تصویری، فقط از عکس‌ها و تصاویر برای رساندن هدف خود و تولید محتوای مناسب استفاده می‌شود. این نوع تولید محتوا انواع متنوعی دارد. پرکاربردتربن نوع آن اینفوگرافی است. از اینفوگرافی بیشتر در مقالات آموزشی و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکدین، توییتر و غیره استفاده می‌شود.

از مخاطب خود حرفه ای پذیرایی کنید…

از آنجا که تولید محتوا یک پروسه طولانی و بسیار مهم است هدف اصلی شرکت تولید محتوا کانتونا علاوه بر رضایت مشتریان تولید محتوای با ارزش و در عین حال مقرون به صرفه در کمترین زمان ممکن است.

کلید حل مشکل محتوای صفحات وب،اینستاگرام و… شما در دست ماست.