12
ژانویه

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد و در ایران جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و یا می‌خواهید فروش خود را از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی افزایش دهید، اینستاگرام بهترین گزینه برای شماست. هزینه تولید محتوا اینستاگرام دغدغه ای است که اکثر کسب و کارها دارند. در ادامه شما را با نحوه محاسبه هزینه آن آشنا می‌کنیم.

هزینه تولید محتوا اینستاگرام

تولید محتوای تصویری و کپشن جذاب برای اینستاگرام و بارگذاری آن به صورت اصولی برای افزایش بازدید بیشتر از اصول اولیه بازاریابی شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. هزینه تولید محتوا اینستاگرام معمولا بر اساس چند ویژگی مهم تعیین می‌شود که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم.

استراتژی محتوا

اگر شما از شرکتی که برای شما محتوا اینستاگرام تولید می‌کند، استراتژی محتوا برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود هم خواسته باشید به احتمال زیاد باید هزینه بیشتری را نسبت به یک تولید محتوا عادی و به صورت بصری بپردازید.

کیفیت

کیفیت همیشه حرف اول را در تاثیرگذاری بر قیمت می‌زند. اگر محتوای شما از کیفیت خوبی برخودار باشد طبیعتا قیمت آن نسبت به یک محتوای معمولی بیش تر است. محتوای با کیفیت تصویری در فضای مجازی می‌تواند شما را از رقیبانتان متمایز کند.

شناخت مخاطب در محتوا

معمولا قبل از تولید محتوا، یک تولید کننده محتوای حرفه ای به شناخت مخاطبان شما می‌پردازد. شناخت مخاطب برای این که بدانید که چه محتوایی باید تولید کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا هزینه تولید محتوا اینستاگرام پس از شناخت مخاطب تعیین می‌شود چرا که مخاطبان یک کسب و کار فروش لباس با یک کسب و کار فروش ادکلن کاملا متفاوت هستند.

شرکت تولید کننده محتوا

شرکتی که تولید محتوای اینستاگرام خود را به آن می سپارید با توجه به خدماتی که به شما ارائه می‌کند، هزینه تولید محتوا را برآورد می‌کند. شما اگر به سایت های مختلف تولید محتوا مراجعه کنید، قیمت های متفاوتی را در این رابطه می‌بینید. سعی کنید در انتخاب شرکت تولید محتوای خود حتما به هزینه و کیفیت توجه کنید.

تجربه و تخصص در سئو محتوا

معمولا هر چه میزان تجربه و تخصص شرکتی بالاتر باشد، هزینه تولید محتوای شبکه های اجتماعی بالاتر می‌رود. افرادی که متخصص و با تجربه هستند به راحتی می‌توانند تشخیص دهند که چه محتوایی برای شما و کسب و کارتان لازم است. اگر بتوانید از افراد با تجربه و ماهر برای تولید محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید خیلی زودتر نتیجه خواهید گرفت.

تعداد محتوای درخواستی

شما با توجه به این موضوع که به چند محتوا در هفته یا در ماه نیاز دارید با شرکت تولید کننده محتوا قرارداد همکاری می‌بندید. شناسایی صحیح این تعداد محتوا نیاز به مشاوره دارد. سعی کنید با یک مشاور و بازاریاب آنلاین مشورت کنید تا پس از تعیین تعداد محتوای مورد نیاز در هفته یا در ماه با شرکت تولید کننده محتوا قرارداد ببندید. معمولا هر چه تعداد محتوای درخواستی شما بالاتر باشد، هزینه به ازای هر محتوا کاهش می‌یابد.

کانتونا با تولید محتوای جذاب برای اینستاگرام در خدمت شماست.