هزینه محتواگذاری به چه صورت محاسبه میشود؟
بارگذاری محتوا به شیوه اصولی به شما برای رسیدن به هدف استراتژی محتوایتان کمک میکند. قبل از این که به هزینه محتواگذاری بپردازیم میخواهیم با شما اصول محتواگذاری را در میان بگذاریم. با کانتونا همراه باشید تا معیارهای یک محتواگذاری حرفه ای را بشناسید.
معیارهای محتواگذاری حرفه ای
محتواگذاری حرفه ای به آن معناست که محتوای شما برای موتور های جست و جو و کاربر کاملا پیکربندی شده باشد. محتوایی که به صورت حرفه ای بارگذاری شود به سرعت رتبه خوبی در نتایج جست و جو پیدا میکند و مخاطب را درگیر میکند.
درگیر شدن کاربر با محتوای شما احتمال تبدیل کاربر به مشتری را تا چند برابر افزایش میدهد. اگر میخواهید که یک محتواگذاری حرفه ای انجام دهید به شما توصیه میکنیم این کار را به کانتونا بسپارید. کانتونا با در اختیار داشتن تیمی از کارشناسان سئو و بارگذاری محتوا بهترین نتیجه را برای شما فراهم میکند. در ادامه مهم ترین ویژگی های یک محتواگذاری اصولی را بررسی میکنیم.
یوآست سئو
یوآست سئو یا Yoast SEO از مهم ترین افزونه های وردپرس است که باید در هر سایت وردپرسی وجود داشته باشد. اگر شما صاحب یک سایت وردپرسی هستید و میخواهید بدانید که آیا هزینه محتواگذاری که انجام داده اید، مفید بوده است یا نه به نمره سئو یوآست برای آن محتوا توجه کنید.
معمولا اگر چراغ نمره سئو محتوای شما سبز باشد به آن معناست که محتوای شما از نظر نمره سئو قابل قبول است. برای به دست آوردن نمره سئو، باید سئوی داخلی به خوبی انجام شده باشد که معمولا شامل موارد زیر میباشد:
- عکس دار بودن محتوا
- نوشتن Alt عکس
- لینک سازی داخلی
- لینک دادن به سایت های خارجی
- عنوان جذاب و بلند که کلیدواژه در آن به کار رفته باشد
- به کار رفتن کلیدواژه در پاراگراف اول
- و …
اگر میخواهید که محتوای شما به صورت حرفه ای بارگذاری شود و هزینه محتواگذاری شما هدر نرود، بارگذاری محتوای خود را به کانتونا بسپارید.
کیفیت و سرعت در بارگذاری محتوا
معمولا کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند و میخواهند وبسایت خود را معرفی کنند نیاز دارند که بارگذاری محتوا به سرعت انجام شود. بارگذاری سریع و با کیفیت محتوا تنها توسط افراد حرفه ای انجام می شود.
هزینه محتواگذاری
حالا که با معیارهای بارگذاری محتوا آشنا شدید لازم است که معیارهای هزینه محتواگذاری سایت را هم مورد بررسی قرار دهید. معمولا چند عامل در هزینه محتواگذاری دخیل هستند که عبارتند از:
-
کیفیت بارگذاری:
- معمولا بارگذاری با کیفیت که تمامی اصول در آن رعایت شده باشد از یک بارگذاری که فقط محتوا را منتشر کردهاند، هزینه بالاتری دارد.
-
شرکت کارفرما:
- شرکتی که به آن وظیفه بارگذاری محتوا را میسپارید با توجه به خدماتی که به شما ارائه میکند، هزینه دریافت میکند.
-
میزان تجربه:
- میزان تجربه در بارگذاری و داشتن دانش فنی در این زمینه میتواند در این هزینه تاثیرگذار باشد.
0 دیدگاه