فاصلهای تا بهترین بودن، با “بهترین روش تولید محتوا”، نیست !
شاید تیتر مقاله کمی اغراق آمیز به نظرتون بیاد اما واقعا همینطوره. قطعا شمایی که به دنبال بهترین روش تولید محتوا میگردین، اهمیت اون رو هم در دنیای بازاریابی امروز میدونین. محتوا به بهتر دیده شدن شما کمک میکنه، در واقع تنها ابزاری که مخاطب به وسیله اون شما رو میشناسه و تصمیم میگیره که آیا از محصول و خدماتتون استفاده کنه یا نه، همین محتوای شماست. پس این قدرت محتوای تولیدی شما رو نشون میده که آیا تونسته مخاطب شما رو به مشتری تبدیل کنه یا نه! هرچی بیشتر دیده بشین، مشتریاتون هم بیشتر میشن. پس بهترین کمک کننده شما در بازاریابی، تولید محتوا و دونستن بهترین روش تولید محتواست.
نمیتونیم برای همهی کسبوکارها یک روش رو با عنوان بهترین راه تولید محتوا، تعریف کنیم. بهترین روش تولید محتوا برای هر کسبوکاری براساس تجربه و سیاستهای کاری خودش بهدست میاد. اما نکاتی وجود دارن که برای هر روشی از تولید محتوا، میتونه بسیار کمک کننده باشه و بهترین نتیجه را براتون حاصل کنه.
چگونه به بهترین روش تولید محتوا برسیم
یک سبک خاص همیشگی جواب نمیده
مخاطباتون، آدم های زیادی با سلایق متفاوتی هستن. همیشه با یک سبک و سیاق عمل کردن جواب نمیده و خسته کننده است. روشهای مختلفی رو امتحان کنین تا محتواهاتون برای هر نوع سلیقهای، جذاب باشه.
عنوان جذابتر، مشتری بیشتر
یکی از ضعفهای بزرگ در تولید محتوا عدم توجه به عنوان مقاله است. اگه بگیم عنوان مهمترین بخش نوشتهست اغراق نکردیم چرا که مخاطب با دیدن عنوان شماست که تصمیم میگیره محتوای شما رو بخونه یا نه؟ پس اولین قدم در جذب مشتری، ایجاد یک عنوان جذابه.
ارزش مخاطب را به او یادآور بشین
انسانها به طور فطری خودخواه هستن. اون ها جذب چیزی میشن که براشون ارزشی ایجاد کنن. این ارزش رو شما ایجاد کنین. برای مثال در متنتون بیشتر از کلمه”شما” استفاده کنین تا “من”، این باعث میشه به او حس ارزشمند بودن بدین.
گاهي خلاف نظر همه بنويسيد
معمولا اكثر افراد در بعضي زمينه هاي كلي و فراگرفتهی اجتماع نظري يكسان دارن. اين موضوع سبب شباهت زياد مقالات و تكراري شدن براي مخاطبه. گاهي برخلاف همه بنويسين مثلا اگر همه از مزيتهاي محصولي ميگن، شما از معايب اون بنويسين، تا ذهن مخاطب را به چالش بكشين. اين موضوع سبب تمايز مطلب شما بين بقيه مطالب و توجه بيشتر و بهتر به اون است.
كارساده اي در پيش نداريد
برتر بودن كارآساني نيست اما اگر موفق بشین كسب و كارتون هميشه پابرجا ميمونه. بهترين روش هاي توليد محتوا زماني اثر بخش براتون خواهد بود كه شما هم كار منحصر بفردي انجام بدین. تنها رقابت كافي نيست. تنها بازاريابي كافي نيست. تمامي اين ها بايد ارزشي براي مخاطب ايجاد كنه.
به عنوان نتیجهگیری، شما باید با کسب تجربه بهترین روشی رو که براتون کارساز است پیدا کنین. البته تنها پیدا کردن اون کافی نیست. عوامل مختلفی هستن که دست به دست هم میدهن تا بهترین نتیجه رو از تولید محتوا بگیرید. متخصص تولید محتوا بهترین کسی هست که میتونه به شما برای گرفتن عالیترین نتیجه کمک کنه. از جمله موارد بسیار مهمی که باید اون رو لحاظ کنین، هماهنگ بودن با موتورهای جستوجوی گوگل است. تیم کانتونا، تیمی متخصص و جوان با تجربه در تولید محتوا نیاز شما را شناسایی کرده و براساس تجربه و تخصصی که در این حوزه دارد، بهترین حامی شماست.
0 دیدگاه