استخدام بهترین تیم تولید محتوا
همانطور که میدونید تولید محتوای ناب و با کیفیت می تونه تاثیر بسیار زیادی بر روی بازدید سایت و رتبه اون در موتور های جستجو داشته باشه و با توجه به تخصصی بودن این کار و ارزشمند بودن اون بهتره که با استخدام تیم تولید محتوا این کارو به صورت حرفه ای انجام بدین.
تکنیک های سنجش برای استخدام تیم تولید محتوا
بررسی سابقه فعالیت تیم تولید محتوا
حتما قبل از بستن قرارداد با تیم تولید محتوا، نمونه کارها و پروژه هایی که قبلا کار کردن رو بررسی کنین تا بتونین بهترین تیم رو انتخاب کنین. قطعا سلیقه و نظر شما، انتخاب مخاطبینتون هم هست و اگر شما از کیفیت محتوایی راضی باشین حتما کاربرانتون هم از مطالعه اون لذت می برن.
عدم فعالیت به عنوان زیر مجوعه یک شرکت دیگر
برای تولید محتوا خوانا و با کیفیت به نویسندگانی نیاز دارید که مهارت هایی مثل ویراستاری و شیوه نگارش رو به خوبی بدونن و با لحن مناسب سایت و برند شما، محتوای مناسبی واستون تولید کنن. البته برای آموزش این مهارت ها و تکنیک های تولید محتوا به کارمندانتون، زمان و هزینه ی زیادی باید صرف کنید. پس بهتره با استخدام تیم تولید محتوا از ایجاد زمان و هزینه های اضافی جلوگیری کنید. یک محتوای با کیفیت نیازی به بررسی دقیق نداره و با خوندن اون به راحتی متوجه کیفیت و لحن برند خواهید شد.
آشنایی با جدید ترین وتکنیک ها و دقیق ترین نکات محتوا نویسی
این کار به این خاطر هست تا تیم بتونه در مورد برند شما محتوای موثری بنویسه و کسب و کار شما رو رونق ببخشه.
توانایی کار کردن و آشنایی با انواع CMS
در حال حاضر محبوب ترین و البته رایج ترین سیستم تولید محتوا، وردپرس هست. که به راحتی میتونین با این سیستم، سئو رو مدیریت کنین و از تگ عنوان ها یا توضیحات متا استفاده کنید.
نکات قابل توجه قبل از استخدام تیم تولید محتوا
داشتن اطلاعات و تحلیل دقیق از وضعیت سایت و شبکه ها اجتماعی
معیار های موفقیت و هدف خودتون از کسب و کار آنلاین رو در نظر بگیرین و با استفاده از سیستم های آنالیز اطلاعات مثل گوگل آنالیتیکس یا سایر پلتفرم ها، میزان رشد وب سایت خودتون رو بررسی کنین. بنابراین میتونین به راحتی تاثیر محتوای جدید روی وب سایتتون رو ارزیابی کنین. همچنین با کمک نرخ تبدیل، بانس ریت (Bounce Rate)، ترافیک و زمانی که مخاطبینتون روی وب سایت صرف کردن میتونین متوجه بشین که چه محتوا و خدماتی بیشتر مورد استقبال کاربرانتون قرار گرفتن و یا کدوم موارد اهمیت زیادی نداشتن و با این روش میتونید از صرف هزینه های اضافی برای تولید محتوا یا ارائه خدمات در زمینه های بی اهمیت از دیدگاه کاربرانتون جلوگیری کنید.
مشخص کردن هدف خود از به خدمت گرفتن تیم تولید محتوا
آیا به دنبال پیشرفت یک شبه برای وب سایتتون هستین یا میخواین از سئوی با کیفیت واسه پیشرفتتون استفاده کنین؟ چرا که بازاریابی محتوا نیاز به صبر بسیار و تعهد داره تا نتیجه ی خوبی از اون بگیرید و تقلید از رقبا روش درستی برای پیشرفت نیست.
ترجیح میدین که محتوای تولیدی برای برند شما ایده محور و هوشمندانه باشه یا به دنبال معرفی محصولاتتون به روش های سنتی هستین؟ برای معرفی برند یا خدماتتون با روش ایده محور شما به محتوایی هوشمندانه نیاز دارین تا داستان برند شما رو به گوش کاربرانتون برسونه و اون رو سر زبان ها بیندازه.
دادن گزارش و اطلاعات دقیق به تیم استخدام شده از کسب و کارتون
این گزارش می تونه کمک بزرگی برای تیم تولید محتوای شما باشه تا بتونن محتوایی کاملا متناسب با پرسونای مخاطب هاتون برای شما تولید کنن و خدمات شما رو به خوبی معرفی کنن.
تیم تولید محتوای حرفهای و متخصص کانتونا با سابقه ای درخشان آماده ارائهی محتوای با کیفیت و موثر برای وب سایت و شبکه های اجتماعی شما می باشد. ما به شما این اطمینان را میدهیم که با انتخاب بهترین تیم تولید محتوا میتونید رشد کسبوکار خودتون رو ببینید و با صرف هزینهای اندک سودآوری بالایی داشته باشید.
0 دیدگاه