تولید محتوا شبکه اجتماعی
14
ژوئن

تولید محتوای شبکه اجتماعی حرفه ای همه را عاشق شما می کند

شبکه های اجتماعی اکنون جز بهترین ابزارها برای ارتباط با مخاطب است و شما برای برقرار ماندن این ارتباط باید به طور دائم فعال باشید و محتوا های جذاب و با کیفیت منتشر کنید. با این کار می توانید روند رو به رشدی را شاهد باشید و به نتایج فوق العاده ای از تولید محتوا شبکه اجتماعی برسید.

با تولید محتوا مداوم با کیفیت بر روی شبکه های اجتماعی کسب و کار و برندتون رو به بهترین شکل به معرض نمایش می گذارید و کیفیت کار و حرفه ای بودن خود را اثبات می کنید. اما انجام دادن این کار به آسانی گفتنش نیست و باید کار ها و نکات زیادی را انجام دهید. کانتونا اینجاست تا این کار را برای شما انجام دهد و در این مطلب هم قرار هست به چند نکته کلید در خصوص تولید محتوا شبکه اجتماعی اشاره کنیم.

نکات کلیدی درباره تولید محتوا شبکه اجتماعی

نکاتی که باید برای تولید محتوا شبکه اجتماعی بدانیم و همیشه رعایت کنیم چه چیز هایی هستند؟

منتشر کردن و اشتراک گذاری مطالب ارزشمند

باید مطالبی را منتشر کنید که از نظر دوستان و مخاطبان ارزش به اشتراک گذاری بالایی داشته باشد. همچنین همیشه در هنگام نوشتن مطلب به این نکته دقت کنید که چرا باید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید؟! اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که توسط دنبال کنندگان شما به اشتراک گذاشته شود، به آسانی خودتان را توسط دیگران معرفی می کنید.

به اشتراک گذاری مطلبی هدفمند

با گذاشتن مطالبی هدفمند به دنبال کنندگان خود ثابت کنید که دغدغه شما آن ها و توجه و بر طرف کردن نیاز آن هاست و رعایت اصول حرفه ای برای شما حائز اهمیت است. صرفاً تولید یک محتوا کافی نیست بلکه شما باید از تولید محتوای خود هدفی داشته باشید و آن را به خواننده منتقل کنید. البته این نکته ای است که باید در تولید محتوا سایت هم رعایت شود.

تیتر های عالی جذاب

چه مطلب کوتاه باشد چه بلند، باید از سرتیتر های مهم و عالی استفاده کنید تا در شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری گزینه مناسبی باشید. اولین چیزی که از یک مطلب یا پیام به چشم می خورد سرتیتر یا موضوع اصلی آن مطلب است و معمولاً برای همه مهم ترین بخش به حساب می آید.

تولید محتوا شبکه اجتماعی حرفه ای

بهبود عملکرد کلی

ثابت شده است که هر چقدر محتوا های شما بیشتر باشد کنترل کیفیت آن سخت تر می شود. پس سعی کنید هوشمندانه ولی ساده عمل کنید و حواستان باشد که کمیت اصل نیست بلکه کیفیت اصل است. در نتیجه کیفیت را به کمیت ترجیح دهید.

استفاده از پست های بلند برای قدرت کلید واژه ها

گاهی اوقات استفاده از مطالب بلند برای ارتقای قدرت کلید واژه نیاز است. در نکته قبلی به کیفیت اشاره شد ولی می توان با تولید محتوای ارزشمند و طولانی البته با فاصله زمانی زیاد به کیفیت کلمات کلیدی مطالب و همچنین ارزش آن مطلب بیافزایید.

دوری از تکرار

اگر می خواهید روی یک کلمه کلیدی تمرکز داشته باشید و از آن در چند مطلب یا چند پست استفاده کنید، بهتر است که از تکرار کردن ایده اصلی محتوای مرتبط با آن بپرهیزید. هیچ وقت سعی نکنید که با تکرار زیاد کلمات و جملات و عبارات خاص، ایده ذهنی خود را به خواننده تحمیل کنید.

استفاده از دکمه های اشتراک گذاری در پایین هر مطلب

با گذاشتن دکمه‌های اشتراک گذاری در محتوا شبکه‌های اجتماعی ، امکان اشتراک گذاری را برای خوانندگان مطالبتان فراهم کنید. به ویژه برای مطالب طولانی که برای کاربران سخت است به ابتدای متن برگشته و دنبال راهی برای اشتراک گذاری باشند.