23
ژانویه

کارشناس تولید محتوا به انگلیسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بسیاری از کسب و کار های ایرانی که در امور بین المللی فعالیت می‌کنند و به صورت آنلاین هم مشغول هستند، نیازمند محتوای انگلیسی هستند که کاربران بیشتری را جذب خود کنند. این کار به این افراد کمک می‌کند که خیلی راحت مشتریان خارجی خود را افزایش دهند اما چالشی که در این زمینه وجود دارد، استخدام یک کارشناس تولید محتوا به انگلیسی است. کانتونا شما را از استخدام یک فرد بی نیاز می‌کند و تمام ویژگی های ویژگی های یک تولید کننده محتوا به انگلیسی را در خود جای داده است که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می‌کنیم.

کارشناس تولید محتوا به انگلیسی

کارشناس تولید محتوا به انگلیسی همانند کارشناس تولید محتوای فارسی ویژگی هایی دارد که در ادامه می‌خواهیم آن ها را بررسی کنیم تا در انتخاب تیم تولید محتوا یا فرد تولید کننده محتوا به انگلیسی بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید. کانتونا با در اختیار داشتن حرفه ای ترین تولید کنندگان محتوا آماده همکاری با شماست.

مسلط به زبان انگلیسی

اولین ویژگی و مهم ترین ویژگی که یک کارشناس تولید کننده محتوای انگلیسی باید داشته باشد، مسلط بودن به زبان انگلیسی است. مسلط بودن به زبان انگلیسی به معنای روان صحبت کردن به زبان انگلیسی نیست بلکه به معنای مسلط بودن به گرامر، املای لغات و لحن مطالب به انگلیسی است. شاید فکر می کنید که سخت می‌شود چنین فردی را پیدا کرد. در تیم تولید محتوای کانتونا کارشناسان تولید محتوای انگلیسی زیادی وجود دارند که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و می‌توانند محتوای شما را به بهترین شکل تولید کنند.

مسلط به قوانین سئو

مهم ترین دلیلی که شما برای آن محتوا تولید می‌کنید سئو (SEO) می باشد. سئو برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید. اگر تولید کننده محتوای شما تنها به زبان انگلیسی مسلط باشد ولی نتواند محتوای سئو شده برای شما تولید کند، احتمالا شما فقط وقت و پول خود را هدر داده اید و این کار هیچ فایده ای برای شما نخواهند داشت.

با چند پرسش ساده می‌توانید مطمئن شوید که کارشناس تولید محتوا به انگلیسی شما آیا به قوانین سئو مسلط است یا نه! برای یافتن موارد مهم سئو محتوا می‌توانید بخش دانش محتوای کانتونا را بررسی کنید و یا از سایت های معتبر در زمینه آموزش سئو مانند وبسیما و یا نیوسئو استفاده کنید.

مسلط به اصول بازاریابی محتوا

دلیل بعدی که معمولا افراد برای آن تولید محتوا می‌کنند، مواردی مثل افزایش مخاطبان، افزایش فروش محصول یا خدمات، افزایش بازدید و ترافیک سایت و … است. اگر تولید کننده محتوا شما تنها به تولید محتوای انگلیسی سئو شده بپردازد و نتواند هدف شما از تولید محتوا را انجام بدهد باز هم شما ضرر کرده اید.

برای این که از این مشکلات و چالش ها به دور باشید، می‌توانید از پلتفرم تولید محتوای کانتونا که حرفه ای ترین نویسنده ها را در اختیار دارد، استفاده کنید.