21
ژانویه

بهترین ایده برای انجام تولید محتوا

انجام تولید محتوا به شکل ساده این گونه بیان می شود: این روز­ها سئو (SEO) بیشتر روی کیفیت محتوا­ها تاکید دارد. اگر ما بتوانیم محتوا­ها را با کیفیت بالا بنویسیم موجب می­ شود سایت­مان به طور قابل توجه­ی در رتبه ­های بالای موتورهای جست و جو قرار بگیرد. به همین جهت اغلب وبمسترها یکی از زمینه ­های کاری خود را ساخت محتوا قرار داده­ اند و تلاش می­ کنند بلاگ نویسان کاربلد و باتجربه ­ای را استخدام کنند.

داشتن ایده برای انجام تولید محتوا

گام اول در تولید محتوا داشتن ایده می­ باشد. شما ابتدا بایستی موضوع وبسایت و مقاله­ های خود را انتخاب کنید و سپس با ­توجه به آن ها ایده پردازی کرده و انجام تولید محتوا را آغاز کنید. سعی کنید همیشه یک وسیله برای یادداشت همراه خود داشته باشید و موضوع­ های مربوطه را یادداشت کرده و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

علاوه بر این موارد می‌توانید از سایت های مرتبط با استخراج کلیدواژه مانند keyword planner و یا Google Trends استفاده کنید. این وبسایت های معتبر به شما کمک می‌کنند تا کلیدواژه های بهتری را در زمینه مد نظرتان پیدا کنید.

نیاز های کاربر را جدی بگیرید

در سایت شما مخاطب کلی کاربران شما می­ باشند، در نتیجه باید محتوایی را ایجاد کنید که بتواند نیاز­های کاربران نظیر مسئله­ های روزانه و همه ­ی خصوصیاتی که به دنبالش هستند را تحت پوشش قرار دهد. چون کاربران برای دستیابی به مطلب مورد نیازشان وقت زیادی را در اینترنت صرف می‌کنند، اگر شما از طریق انجام تولید محتوا قادر باشید نیاز­ های کلی آن ها را تامین کنید می­ توانید به یکی از منابع ارزشمند تبدیل شوید. تیم کانتونا این مورد را به خوبی برای شما انجام می‌دهد.

به چه مواردی باید در نوشتن محتوا دقت کنیم؟

کیفیت محتوا بسیار مهم می­ باشد. برای ساخت یک محتوای بی­ نقص توجه به همه ­ی نکته­ ها و اصل­ های لازم خیلی ضروری می­ باشد. چند مورد از نکات اساسی را در ادامه متن مورد بررسی قرار می­ دهیم:

  • توانایی انتخاب موضوعات مناسب
  • روش عرضه محتوا
  • بهره بری از جذابیت های بصری و گرافیکی
  • بررسی نیاز ها و بازخورد ها
  • مطالعه بیشتر در زمینه فعالیتمان

فناوری چه تاثیری روی تولید محتوا می­ گذارد؟

تکنولوژی­ های ساخت و انتقال رسانه­ قادر هستند قالب­ ها و محتوا­های گوناگون را با دستاورد­های جدید مخلوط کنند و یا تغییر بدهند. این کار موجب می شود نیاز­ های جدید برای مخاطب­ های گوناگون تامین شود. برای مثال اینفوگرافیک یک نوع رسانه تازه می­باشد که محتوای یک متن و تصویری را با هم مخلوط کرده و به مخاطب انتقال می­دهد.

آیا انجام تولید محتوا یک کار دشوار می ­باشد؟

از خودتان سوال کنید آیا تا به حال چند تجربه گوناگون را چون شناخت کافی از آن نداشتید و گمان می­ کردید که سخت می­‌باشد رها کردید؟ در واقع تولید محتوا کار بسیار ساده ای می باشد و هر فرد با دسترسی به یک دستگاه برای تایپ می تواند محتوا تولید کند. چالش اصلی، کیفیت آن و کاربردی بودن محتواست. با کمی مطالعه و کسب اطلاعات در این زمینه می توانید یک محتوای با کیفیت تولید کنید. با این حال اگر وقت برای انجام تولید محتوا ندارید و یا دوست دارید محتوایی روان و سئو شده را در کمترین زمان ممکن و با حجم بالا دریافت کنید با کانتونا ارتباط بگیرید.