استاندارد های تولید محتوا
16
ژانویه

سایت تولید محتوای خوب چه ویژگی‌هایی دارد

اگر در مورد تولید محتوا شنیده باشید در مورد سایت تولید محتوا هم شنیده اید. اگر می خواهید بهترین سایت های تولید محتوا را شناسایی کنید باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. امروز در کانتونا در مورد سایتی با ویژگی های خوب برای تولید محتوا بیشتر صحبت خواهیم کرد که اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست آورید. با ما همراه باشید.

سایت تولید محتوا

به سایت هایی که محتوای مفید و کاربردی برای کاربران و مخاطبان خود تولید می‌کنند، سایت تولید محتوا می‌گویند. این وب‌سایت ها ویژگی هایی دارد که باید آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما به وبگردی علاقه داشته باشید، احتمالا وب های زیادی را که محتوا تولید می کنند مشاهده کرده اید و محتوا‌های آن ها را مطالعه کرده اید. سایت هایی مانند دیجی کالا مگ، زومیت و … از این دست سایت ها هستند. معیار شناسایی سایت های خوب تولید محتوا چند ویژگی می‌تواند باشد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

رتبه الکسا

سایت هایی که محتوای با کیفیت و کاربردی تولید می‌کنند معمولا رتبه الکسا بسیار خوبی در بین سایت های ایرانی دارند. رتبه الکسا یک معیار برای سایت ها می باشد که بر اساس آن می‌توانید سایت های با کیفیت در این زمینه را شناسایی کنید.

معمولا سایت هایی مانند دیجی کالا مگ و زومیت که رتبه الکسای آن ها زیر 1000 است، محتوای بسیار کاربرپسند و مفیدی تولید می‌کنند که می‌توانند برای شما هم در وبگردی هایتان مفید باشند.

زمانی را که در آن سایت می‌گذارنید

ساده ترین روش برای شناختن محتوای جذاب وب‌سایت ها اندازه گیری زمانی است که صرف خواندن مطالب سایت می کنید. یک تایمر همراه خود داشته باشید و یا از تایمر گوشی خود استفاده کنید! احتمالا می پرسید که چرا باید تایمر داشته باشید؟ هنگامی که وارد یک سایت می‌شوید باید تایمر را فعال کنید تا زمانی که از آن سایت خارج می‌شوید. این کار به شما کمک می‌کند که سایت هایی که محتوای جذابی دارند را به راحتی شناسایی کنید.

معمولا شما در سایت هایی بیشتر می‌مانید که محتوای کاربردی تری برای شما داشته باشد. سعی کنید با شناسایی وب‌سایت های مفید از وقت خود بهترین استفاده را بکنید.

نظرات کاربران

شما می‌توانید قبل از خواندن هر محتوایی ابتدا به بخش نظرات آن محتوا مراجعه کنید. معمولا نظرات خوب محتوا، نشان دهنده کاربردی بودن آن محتواست. اگر می‌خواهید که وقت خود را تلف نکنید، حتما از این راهکار استفاده کنید. با خواندن نظرات کاربران در مورد یک پست کلیت یک پست و میزان مفید و کاربردی بودن آن را می‌توانید شناسایی کنید.

زمینه تولید محتوا

احتمالا اگر شغل شما بازاریابی فیزیکی باشد، علاقه ای ندارید که در مورد برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی مطرح دنیا اطلاع داشته باشید چرا که این اطلاعات برای شما مفید نخواهند بود. سعی کنید، سایتی را برای وبگردی انتخاب کنید که با زمینه های مورد علاقه شما و زمینه کاری شما مرتبط باشد.

سایت تولید محتوا کانتونا همراه شماست تا محتوا مورد علاقه تان را برای شما تولید کند.