متخصص تولید محتوا
26
مارس

متخصص تولید محتوا، پاسخ همه‌ خواسته‌های شما

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا نیازتان به محتوا را حس کرده‌اید. به احتمال خیلی زیاد شما صاحب کسب‌ و کاری هستید و اهمیت تولید محتوا را درک کرده و به دنبال متخصص تولید محتوا می‌گردید.

همانطور که می‌دانید تولید محتوا از مهمترین بخش‌های بازاریابی محتوا است. چرا که امروزه تبلیغات به تنهایی مانند گذشته کارساز نیستند و اگر شما خواهان مشتری بیشتر، فروش بیشتر و … هستید باید محتوایی جذاب و شایسته کسب‌ و کارتان تولید کنید. محتوا برای شما حرف اول را می‌زند زیرا از طریق محتواست که مخاطب، شما و خدماتتان را می‌شناسد. این بستگی به قدرت محتوای شما دارد که آیا می‌تواند همین مخاطب را برایتان تبدیل به یک مشتری وفادار کند یا نه! همچنین باید بدانید تولید محتوا به آن سادگی که فکر می‌کنید نیست.  محتوا فقط نوشتن یک متن و معرفی خدمات نیست. بلکه بررسی عوامل بسیاری است که اگر رعایت نشوند مانع رشد شما در فضای اینترنت می‌شوند.

متخصص تولید محتوا

سوالی که قطعا برایتان به وجود آمده این است که چرا باید این کار را به متخصص تولید محتوا بسپارید؟ چند دلیل برایتان آوردیم:

  • یکی از عوامل مهمی که اهمیت محتوا را دو چندان می‌کند هم جهت بودن با موتورهای جست‌وجوی گوگل است. الگوریتم‌های جست‌ و جو، محتوا محور هستند و هرچه محتوای با کیفیت‎تری داشته باشید رتبه سایتتان در گوگل بهتر می‌شود. این به معنای بازدید بیشتر از سایتتان و به‌ همان‌ نسبت نرخ تبدیل بیشتر است.
  • محتوای شما فقط تبلیغات و معرفی نیست. محتوایتان باید چیزی به دانش مخاطب اضافه کند تا او به شما بیشتر اعتماد کند. همچنین بتواند وقتش را با رضایت در سایت شما بگذراند.
  • اگر شما شناخت درستی از مخاطب داشته باشید، محتوایی متناسب با نیازشان تولید می‌کنید. این باعث علاقمند شدنشان به شما می‌شود.
  • حتما از اهمیت بالای سئو خبر دارید. رعایت سئو است که باعث می‌شود سایت شما رشد چشم‌گیری داشته باشد. رعایت سئو به خودی‌ خود موارد بالا را هم برایتان انجام می‌دهد.

دلایل بالا تنها دلایل محدود اما مهمی بودند که هرکدام از آنها تخصص خود را می‌خواهد. اگر شما به اندازه کافی در این زمینه تخصص ندارید متخصص تولید محتوا به شما کمک می‌کند.یک متخصص نیاز شما را شناسایی می‌کند و متناسب با خواسته و نیازتان در جهت رشدتان شما را راهنمایی می‌کند.

چرا باید متخصص تولید محتوا در مشهد، انتخاب‌ شما باشد؟

بازار داغ محتوا این فرصت را برای افراد و تیم‌هایی که خودشان را جای متخصصین تولید محتوا جا می‌زنند فراهم کرده تا از شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف سوء استفاده کنند. برای شمایی که ساکن مشهد هستید، استفاده از متخصص تولید محتوا در مشهد به شما امکان ارتباط حضوری با تیم و بستن قرارداد به صورت مستقیم و کم شدن احتمال سوء استفاده از شما را می‌دهد.

چرا کانتونا ؟ ارزش پیشنهادی تیم کانتونا چیست؟

متخصص تولید محتوا در مشهد

به علت کمبود متخصص تولید محتوا، تیم کانتونا و و متخصصین آن با هدف رفع این مشکل شروع به فعالیت کرده است. کانتونا تشکیل شده از تیمی جوان و قدرتمند است که هرکدام تخصص لازم در هر یک از بخش‌های تولید محتوا را دارند. علاوه بر این کانتونا تعرفه معقول و مناسب را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا رضایت مخاطبان خود را هم به‌دست آورد.

از دیگر ارزش‌های پیشنهادی تیم کانتونا، پشتیبانی قوی تیم است. در صورت وجود مشکل در محتواها، تیم مشتاقانه آماده بررسی دوباره جهت اصلاح است. تیم کانتونا در هر ساعت از شبانه روز همراه شما و رشد کسب‌ و کار شماست.