بهترین سایت تولید محتوا
28
مارس

شاخصه های بهترین سایت تولید محتوا

همانطور که می‌دانید گوگل سایتی کاربر محور است و آینده وب به دست کاربران رقم می‌خو‌رد. درواقع کاربرمحور بودن این سرویس جهانی می‌تواند نشان دهنده اهمیت مخاطب و کاربران باشد. به همین دلیل است که صاحبان مشاغل می‌کوشند تا بهترین محتوا را برای سایت خود تولید کنند. سایت مانند ویترین یک فروشگاه است.

اگر صاحب یک کسب و کار هستین در اولین گام باید بدونین که برای تولید محتوای سایت خود نیاز به متخصصین حرفه ای دارین.
تیم تولید محتوای کانتونا در مشهد تیمی جوان و زبده در این زمینه است که با بررسی نیاز مشتریان بهترین محتوا رو در جهت ارتقای سایت در اختیار آنها میگذارد. اعضای بهترین سایت های تولید محتوا مخاطب خود را شناسایی میکنن و محتوا را بر اساس نیاز آنها انجام می دهند. برای اینکه بدونین تولید محتوا چیه با کانتونا همراه باشین.

با نگاهی به سایت ها، مجلات اینترنتی و حتی مقالات متوجه میشیم که تولید محتوا مثل محتویات یک ظرفه که آن را پر میکنه. بعد از طراحی سایت این محتواست که به کسب و کار اینترنتی شما رونق میبخشه. کانتونا به عنوان یکی از بهترین سایت های تولید محتوا میکوشه تا به کسب و کارهای اینترنتی کمک کنه در دنیای وب شناخته بشن.

چجوری بهترین سایت تولید محتوا رو تشخیص بدیم؟

تو بازار رقابتی که الان وجود داره متاسفانه بعضی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ و تیم های تولید محتوا با زیر پا گذاشتن اصول و اخلاق کار حرفه ای، با وجود دریافت های هزینه های بسیار سنگین از مشتری هاشون، محتوای با کیفیت و حرفه ای رو طبق شعاری که میدن تولید و تحویل نمیدن و تنها به فکر به دست آوردن سود خودشون هستن.

پس نکته مهم اینه که کار رو به کسی بسپرین که حرفش با عملش یکی باشه.

مهم ترین ویژگی که یه تیم متخصص تولید محتوا می تونه داشته باشه اینه که خدماتش طوری باشه که مشتری رو به راه درست هدایت کنه. ممکنه شما هیچ زمینه و دانشی در حوزه بازاریابی محتوا نداشته باشین یا اصلا نمی دونی که چجوری می تونین خودتون رو بهتر به بقیه معرفی کنین. اگه سایت یا شرکتی که با اون قرارداد می بندین این راهنمایی ها رو بهتون میکنه شک نکنین که به مشتری هاشون اهمیت میدن و مشتری مداری یکی از اصلی ترین رکن های کار اون ها به حساب میاد و میشه اونا رو به عنوان بهترین سایت تولید محتوا حساب کرد.

تولید محتوا فقط نوشتن یک سری جمله و منتشر کردن اون در جا های مختلف نیست. این کار یک دانش تخصصی به حساب میاد. پس دانش و توانایی مسئله بعدی است که باید اون رو مورد بررسی قرار بدین. خدماتی که یک شرکت تولید محتوا به مشتری هاش میده میتونه به طور واضح بیان‌گر توانایی اون در این زمینه باشه. این که فقط متنی رو صرفا برای شما بازنویسی و ترجمه کنن کافی نیست. خیلی از کار ها رو باید انجام بدن تا بتونن ادعا کنن که کار و محتوایی حرفه ای رو تحویل مشتری میدن. بعضی از اون ها رو بهشون اشاره می کنیم.

  • محتوای بهینه سازی شده بر اساس جدیدترین اصول سئو
  • بررسی سایت ها و کسب و کار های رقیب در مورد نوع روش تولید محتوا
  • تولید محتوا چند رسانه ای مثل عکس، ویدئو، اینفوگرافیک و …
  • رعایت کردن لحن با توجه به نوع کسب و کار و برند
  • تولید محتوا طبق برنامه ریزی های از قبل انجام شده و بر اساس استراتژی دقیق و درست
  • شناخت انواع روش های جذب مشتری و بازاریابی از طریق محتوا جذاب
  • کار بر روی کلیدواژه های درست و متناسب

به علاوه سایتی میتونه این ادعا رو داشته باشه که میتونه باعث رشد سایت شما بشه که خودش قبلا این کار رو انجام داده باشه. یعنی این که رتبه خوبی در بین سایت ها داشته باشه و با قدرتی که سایتش داره بتونه این حرفش رو اثبات کنه.

رتبه الکسا سایت و اطلاعاتی مثل میزان ترافیک سایت و تعداد بازدید کننده هاشون میتونه معیار و سنگ محک خیلی خوبی برای شما باشه تا بفهمین که واقعا با چه تیمی طرف هستین.

بهترین سایت تولید محتوا در مشهد

تیم کانتونا برای تولید محتوا چه معیارهایی دارد؟

تولید محتوا در قالب متن، عکس، ویدیو و پادکست انجام میگیره و صرفا کپی کردن مطالب از منبعی دیگر نیست. وظیفه کارشناسان در بهترین سایت های تولید محتوا شناسایی مخاطب، بررسی ایده و مطالعه در مورد اون در راستای محقق کردن اهداف یک کسب و کار و تدوین یک محتوا در بر اساس سئو است.

ما در کانتونا به عنوان بهترین سایت تولید کننده محتوا، کیفیت مقالات را در نظر میگیریم نه کمیت. مهم نیست مقاله 1000 کلمه ای باشد یا آسمان خراشی، مهمترین نکته تدوین و نگارش مقالات همراه با عکس و محتوای جامع به گونه ای است که برای مخاطب جذاب باشه.

وظیفه اصلی ما در تیم کانتونا شناخت ذائقه مشتری است. نویسنده میداند مخاطبش دنبال چه چیزیست و چه چیزی او را راضی می کند. با مطالعه فعالیت های مخاطب به آمار درستی از نیازها و سلیقه مشتری میرسیم و به این نتیجه میرسیم که چه محتوایی برای کدوم مخاطب مناسبه. مخاطب فقط در صورتی جذب مقالات میشه که برای سوالات در ذهنش پاسخی داشته باشیم و او رو در رسوندن به سوالهای ذهنش یاری کنیم. از طرف دیگر رعایت نکات نگارشی و املایی نیز اهمیت زیادی داره.

اعضای تیم کانتونا علاوه بر ایجاد محتوای ناب همزمان نکات املایی و نگارشی را به طور کامل رعایت میکنن تا از ارزش مقاله کاسته نشه.
حرف آخر اینکه اگر بدنبال تولید محتوا برای کسب و کار خود میگردید سراغ تیمی بروید که دغدغه های شما را بشناسه و ایده های شما را مطالعه کنه و آنها را پرورش بده. داشتن ایده برای تولید محتوا صرفا کفایت نمیکنه اما یک ذهن هوشیار با پردازش ایده اولیه و بال و پر دادن به آن میتونه شما رو در رسیدن به اهدافتون به بهترین نحو یاری بده.