18
دسامبر

هزینه تولید محتوا

شاید شما هم عبارت “تولید محتوا پادشاه است” را بارها شنیده باشید و اهمیت هزینه تولید محتوا را بدانید.در ادامه همراه ما باشید تا درمورد تفاوت تیم کانتونا با دیگر شرکت ها آشنا شوید.

هزینه تولید محتواهزینه تولید محتوا سایت

در مورد هزینه تولید محتوا سایت باید گفت که با توجه به سایت ، قیمت ها ممکن است نوسان داشته باشد. محتواهای گران باید حاوی متنی مناسب و با کیفیت باشد. در انتخاب شرکت یا فردی که قصد دارید سفارش محتوا را به آن بسپارید باید بسیار دقت کنید. متاسفانه برخی از شرکت هایی که تولید محتوای سایت ارائه می دهند؛ اصول سئو را رعایت نمی کنند. اما کانتونا با روش های کارامد توانسته ضمن حفظ کیفیت، هزینه تولید محتوا را به کاهش دهد و همچنین محتوای تخصصی همه ی مشاغل را با هزینه کم و در کمترین زمان ارائه نماید
در بحث تولید محتوا باید بدانید که هر چه سایتتان از لحاظ محتوا بهتر باشد؛ امتیاز خوبی از نظر گوگل دارد.

تیم کانتونا برای انجام کلیه ی امور تولید محتوا روند معینی دارد. این روند ثابت می باشد و فرقی ندارد که سایت شما از چه نوعی است.
اساس کارکانتونا کپی نبودن مطالب است و محتوای تحویلی میتواند ترجمه، تالیف یا ترکیبی از تالیف و ترجمه و یا بازنویسی باشد.
بررسی و ویرایش متن های نوشته شده برای سایت توسط تیم بازبینی کانتونا انجام و همچنین در هنگام تولید محتوا نکات سئو رعایت میشود .
میزان تعرفه یک شرکت تولید محتوا را عوامل زیر تعیین می‌کند:

کیفیت محتوا
تخصص
روابط
تعداد نویسنده‌ها
تنوع انواع محتوا
رعایت زمان‌بندی
تجربه و سابقه
مشتریان

کیفیت محتوا

کیفیت در تعیین هزینه تولید محتوا مهم‌ترین عامل است؛ زیرا محتوای با کیفیت تاریخ انقضا ندارد و قابل بازگشت است که با گذر زمان تاثیر خود را نشان می دهد. شرکت‌ها و تیم هایی که با تولید محتوا با کیفیت خوب و قیمت منطقی شروع کرده‌اند، این موضوع را می‌دانند که با گذر زمان نیازی به بازنگری محتوا و بهینه‌سازی آن نیست، بهینه‌سازی محتوا و ویرایش آن، به هزینه و زمان‌ زیادی نیاز دارد که اگر در ابتدا انجام شود در آینده مشکلی ایجاد نمیکند.

تخصص

بعضی از تیم های تولید محتوا برای نوشتن متن‌های تخصصی از کارشناسان تولید محتوای متخصص استفاده میکنند که باعث می‌شود بتوانند محتواهای تخصصی تولید کنند، با توجه به این که تولید اینگونه محتوا زمانبر تر و دشوار تر است هزینه تولید محتوای تخصصی از دیگر محتوا ها بیشتر است. از سوی دیگر بعضی از شرکت‌های تولید محتوا در زمینه‌های تولید و نگارش متن، دارای تخصص واقعی هستند و صورت عملی نمونه کارهای شرکت ثابت شده می باشد. همانطور که می‌دانید در بازار فعلی محتوا، نمایش، تبلیغات غیر واقعی و ورود افراد غیرمتخصص و مبتدی شناسایی شرکت تولید محتوای متخصص را دشوار کرده است.

روابط

تعداد زیادی از شرکت های تولید محتوا دارای روابط متعددی با فعالان بزرگ در زمینه های مختلف هستند،بر اساس این روابط گسترده قیمت های بیشتری نسبت به قیمت معمول خواستارند و این شرکت ها انتظار دارند مشتریان عادی هم قیمت های بالا را برای تولید محتوا بپردازند.

تنوع انواع محتوا

شرکت‌هایی که انواع متفاوتی از محتوا مثلا محتواهای تصویری،ویدئویی،متنی و همینطور پادکست را تولید میکنند، معمولا تمام محتوای مورد نیاز مشتریان را تامین میکنند. از این رو ممکن است قیمت تولید محتوای متفاوت تری داشته باشند.

رعایت زمان‌بندی

بخشی از تولید محتوا بسته به کیفیت محتواست و باقی آن بسته به زمان بندی دقیق و تحویل به موقع آن به مشریان می باشد .

تجربه و سابقه

همه چیز در بازار فعلی تولید محتوا وابسته به تجربه شرکت و افراد آن تیم است! تولید محتوای واقعی را فقط با تجربه میتوان تولید کرد، زیرا آزمون و به روز ماندن و یادگیری ها نتیجه ی تجربه هستند.

 مشتریان

اعتبار هر مجموعه تبلیغاتی مشتریان هستند، شرکت‌های تولید محتوا نیز زیر مجموعه شرکت های تبلیغاتی هستند که ادامه و دوام آن‌‌ها وابسته به مشتریان است.
هر چه میزان اعتبار و موفقیت مشتریان بیشتر باشد، اعتبار شرکت های تولید محتوا که با آن‌ها همکاری می‌کنند نیز بیشتر است.