تعیین تعرفه تولید محتوا در مشهد
15
مارس

تعیین تعرفه تولید محتوا در مشهد

تعیین تعرفه تولید محتوا در هر شرکتی در مشهد یا شهرهای دیگر با توجه به مقیاس‌های خاصی صورت می‌گیرد. به طور کلی اگر شما نیاز به محتوا دارید می‌توانید یا این کار را به شرکت های مربوط به آن بسپارید یا شخصی را استخدام کنید که بسته به استراتژی خود باید هزینه ای نه چندان کم را هم بپردازید.

عوامل مهم در تعیین تعرفه تولید محتوا در مشهد

اگر شما تولید محتوای خود را به شرکت تولید محتوا بسپارید چند عامل، تعیین کننده هزینه‌ها خواهد بود. در ادامه این عوامل را بررسی می‌کنیم

کیفیت محتوا

از اصلی ترین عامل‌های تعیین کننده هزینه، کیفیت محتوا می‌باشد. اگر شما بتوانید محتوایی با درجه کیفی بالا تولید کنید، قطعا تا مدت زمان زیادی نیاز به ویرایش و تغییر آن نخواهید داشت. این موضوع خود از هزینه‌های آینده کم می‌کند. همچنین هر چه محتوا از کیفیت بالاتری برخوردار باشد مخاطبین بیشتری را به خود جذب می‌کند.

نیروی متخصص

در زمینه تولید محتوا، شرکت‌های زیادی وارد کار شده‌اند اما همه آن‌ها نیروهای متخصص ندارند و برخی اقدام به جذب نیروی مبتدی می‌کنند. در واقع شکی نیست که شرکت هایی که از نیروی متخصص استفاده می‌کنند و کار تخصصی به شما ارائه می‌دهند تعرفه های بالاتری دارند؛ البته ارزش محتوای حرفه‌ای بیشتر خواهد بود.

برند شدن

برند شرکت‌ می‌تواند تاثیر زیادی روی تعرفه‌های تولید محتوا داشته باشد. اگر شرکت تولید محتوا مشتریانی دائمی و البته مشهور داشته باشد، تعرفه‌های بالاتری را تعیین می‌کند و مشتریان دیگر نیز باید با این تعرفه‌ها کار خود را سفارش دهند.

گستردگی کار

تولید محتوا انواع مختلفی دارد که شامل محتوای متنی، تصویری و ویدئویی می‌شود. شرکتی که بتواند نیازهای مشتری را در همه این نوع محتواها پاسخگو باشد معمولا تعرفه های بالاتری نسبت به سایر رقبا دارد. به عنوان نمونه اگر شما محتوایی ترکیبی شامل متن و تصویر گرافیکی بخواهید باید هرینه بیشتری را برای آن بپردازید.

نظم شرکت

قطعا برای شما اهمیت دارد که زمانی که شما پروژه‌ای را به شرکت واگذار می‌کنید، محتوای شما به موقع تحویل داده شود؛ چرا که تحویل با تاخیر محتوا، می‌تواند در برخی موارد به مشتری زیان وارد کند. پس محتوای شرکتی که در کارش نظم دارد و محتوا را به موقع تحویل مشتری می‌دهد، ارزش آن را دارد که هزینه خوبی برایش بپردازیم.

پیشینه و تجربه کار

تولید محتوا تخصصی نیازمند دانش، تجربه و سابقه کار می‌باشد و هر چه میزان این تجربه بیشتر باشد، طبیعتا شرکت، محتوای بهتری به شما ارائه می‌دهد. پس تجربه و سابقه کار یکی از عوامل موثر بر تعرفه تولید محتوا به شمار می‌آید.

تولید محتوا به زبان‌های مختلف

تولید محتوا به چند زبان کار هر شرکتی نیست. شرکت‌های اندکی هستند که به زبان‌های مختلف محتوا تولید می‌کنند. از آن‌جایی که ترجمه، کار ساده‌ای نیست هزینه بیشتری هم نسبت به محتوای فارسی دارد.

استخدام

اگر بخواهید فردی را برای تولید محتوا به صورت شخصی استخدام کنید باید بدانید که مانند هر کارمند عادی دیگر شامل حقوق و مزایای خاص خود می‌باشد و خود تولید کننده محتوا با توجه به سابقه کاری و نیز زمان کاری حقوق متفاوتی خواهد گرفت.

این موارد از مهم ترین عوامل تعیین تعرفه تولید محتوا می‌باشند. اگر شما می‌خواهید به طور کامل از هزینه ها مطلع شوید با کارشناسان کانتونا در ارتباط باشید.