13
فوریه

حوزه کاری رقبای کانتونا

 

Copify.ir

این تیم محوریت سایت خود را بر مبنای رضایت مشتری و تجربه بالا بسته است و بسیار به آن می بالد. تیم حرفه ای copify در سامانه آنلاین تولیدمحتوا،ویراستاری،سئوکاری،طراحی وب سایت،ترجمه،خرید اکانت گوگل ادورز و خرید آنلاین کتاب از آمازون،وبلاگ نویسی، رپورتاژ آگهی و بک لینک دادن در ۱۰۰+ خبرگزاری تاپ ایران،تولید محتوا به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا،ایمیل مارکتینگ حرفه ای و فروش سامانه های ارسال ایمیل انبوه و … مشغول است.

تجربه کاری:بیش از ۲ سال

استراتژی این تیم بر پایه رضایت بی قید و شرط مشتری است.

و در این راستا امکان سفارش آنی محتوا و برآورد هزینه آن در مدت کوتاهی را دارد پاسخگوی آنی مشتریان خود است.

دارای لوگوی اعتماد و بازگشت پول تا ۷ روز نیز می باشد.

 

Wilimohtava.com

شرکت ویکی محتوا به عنوان یکی از شرکت های ارائه خدمات تولید محتوا و سئو از سال 1393 راه اندازی گردید .

استراتژی این شرکت براساس ارائه خدمات کانتنت مارکتینگ یا همان بازاریابی محتوا شکل گرفته که امروزه از جدیدترین شیوه ارائه و تبلیغ خدمات و یا محصولات در فضای مجازی مبدل گشته و بر اساس آخرین الگوریتم گوگل وب سایت هایی که دارای محتوای ارزشمند تر و بدون کپی هستند در صدر  جستجوهای کاربران قرار می گیرد .

با توجه به اینکه بازاریابی محتوایی، جدیدترین روش مارکتینگ در فضای مجازی است و اولین گام در راستای این هدف، داشتن یک وب سایت با طراحی پویا و استاندارد می باشد، تیم طراحی ویکی محتوا، در کنار تیم محتوای این شرکت ایجاد گردید تا نیاز مشتریانی که هنوز وبسایتی ندارند و یا وبسایتشان از نظر استانداردهای جدید بهینه نمی باشد نیز، مرتفع گردد.

از ویژگی های خدمات این تیم می توان به مواردی اشاره کرد از قبیل:

.هزینه منصفانه برای به روز رسانی وب سایت

.ترجمه متون سایتهای مرجع و بومی سازی متون ترجمه شده

.ایجاد لینکهای مناسب ( معرفی سایت در سایتها و وبلاگهای مختلف )

.رعایت تمام اصول سئوی محتوا به منظور بالا رفتن سایت در نتیجه موتورهای جستجو

.راه اندازی شبکه های اجتماعی و تامین محتوای هدفمند در این شبکه ها

.تولید خبر از آخرین رویدادهای کسب و کار شما ( اعزام خبرنگار)

آدرس های این شرکت در فضای مجازی:

تلگرام:wikimohtava@

اینستاگرام:vitrine_wikimohtava

 

Shetabmarketing.com

حوزه کاری و خدمات:تولید محتوا. رپورتاژ آگهی . دیتا اینتری. طراحی سایت. گرافیک. سئو. تبلیغ در شبکه های اجتماعی. تبلیغ در گوگل. خدمات گرافیکی

 

استراتژی تولید محتوا دراین سایت:

اهمیت شناخت مخاطبان. توجه به نیازهای مخاطب. مدیریت تولید وانتشار محتوا

 

مزایای این سایت:

قیمت مناسب. پشتیبانی ۲۴ساعته. پایبندی به تعهدات. ارائه راهکار مناسب با بهترین رویکرد. گارانتی برگشت وجه. به کار گیری متخصصان ماهر وباتجربه. قابلیت ارتقاء نتیجه ی کار. طراحی واکنش گرا

 

http://Rayamarketing.com

مزایا:

تعهد کامل به عدم کپی برداری در تحقیق.

استفاده از منابع ترجمه، تالیف و یا تلفیق این دو

ویراستاری اثار پس از تهیه

استفاده از زبان های متفاوت در آثار و توایدمحتوا به زبان های گوناگون

استفاده از حداقل یک عکس در هرمحتوا

رعایت دقیق علامت گذاری ها

پاسخگویی و بیان هزینه کار در کمتر از ۴ دقیقه

ارائه نمونه محتوای رایگان برای مخاطب پیش از ثبت سفارش اصلی

ارائه مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوا و اهمیت ان

ارائه چند نمونه کار انجام شده در سایت

ذکر اطلاعات مربوط به کارشناسان، همراه با تصویر و شماره تماس ان ها

پشتیبانی در ساعات اداری و غیر اداری

بخش ویژه مخصوص نظرات کارفرمایان

 

nevisesh.com

مزایا:

انتخاب ایتم های مورد نظر برای سفارش محتوا اعم از زبان، نوع، موضوع، لحن، تعداد کلمات و…

و نمایش هزینه تولیدمحتوا در همان زمان

http://Yaraplus.agency

در ابتدای سایت جمله ای تلفیقی و هوشمند نظر شما را جلب می‌کند ” محتوای بدون استراتژی مانند زنبور بی عسل است “.سایت یارا پلاس از ۵ صفحه تشکیل شده است که در بدو ورود در پایین صفحه تبی باز می‌شود که از شما می‌پرسد چطور می‌تواند به شما کمک کند. این آیتم از ویژگی های مثبت یاراپلاس است که در ابتدا بدون خواندن بقیه صفحات و توضیحات اضافه کار شما را راحت می‌کند.

از ویژگی های جالب این سایت می‌توان به این گزینه اشاره نمود که در صفحه اصلی توضیحاتی در رابطه با استراتژی، تولید محتوا و بازار یابی،سئو و بهینه سازی، طراحی سایت، گرافیک، مدیریت شبکه های اجتماعی و ممبر تلگرام قرار داده شده اما به صورت غیر مستقیم. به این شکل که شما برای خواندن مطالب مربوط به هر آیتم باید روی تصویر مربوط به آن کلیک کرده وارد تب دیگری می‌شوید و توضیحات را می‌خوانید. یاراپلاس به جای استفاده از مستطیل های کلیشه‌ای از تصاویری استفاده کرده است که مخاطب را وادار می‌کند حتما وارد توضیحات بشود.

یاراپلاس نظرات عده ای از مدیران عامل شرکت های بزرگ را در قالب ” دیگران درباره ما چه می‌گویند ” قرار داده است که این کار به اعتبار این سایت می‌افزاید. همچنین نام برخی از مشتریان که با این سایت تعامل می‌کنند هم ذکر شده که اگر نگاهی کوتاه به آن بیندازیم متوجه می‌شویم در بین آنها نام های آشنایی می‌بینیم. مثل دیجی کالا، روزنامه شهرآرا، ۷۸۰ و …

در انتهای صفحه یاراپلاس اعلام آمادگی می‌کند که می‌تواند از ایده تا اجرای پدیده در دنیای دیجیتال کنار شما باشد و شخص می‌تواند با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه قرار داده شده است نیاز خود را بازگو کند. البته یک راه ساده تر هم وجود دارد. یاراپلاس برا سهولت در امر مشتری تبی را با عنوان “اینجا برای شماست” قرار داده است که با کلیک رو “فرم باب آشنایی” شما به تبی راه پیدا می‌کنید که در آن می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.