تولید محتوا در مشهد
۲۲
اسفند

تولید محتوا در مشهد

طی چند وقت گذشته تاثیر بسیار مثبت محتوای خوب و با کیفیت رو بر روی سئو و جایگاه سایت ها همه دیدیم و الان هیچ شکی نیست که این مسئله می تونه نقش بسیار مهمی رو در موفقیت سایتمون بازی کنه. تولید محتوا در مشهد و چه در اکوسیستم سایر شهر ها امروزه یکی از اصلی ترین نیاز ها به حساب میاد. برای این کار خیلی از شرکت ها یا افرادی رو استخدام می کنند یا سفارش خودشون رو به یک تیم تولید محتوا می سپارند.
تو این مطلب با کانتونا همراه باشین تا به عنوان یک متخصص تولید محتوا حرفه‌ای و با کیفیت بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

تولید محتوا یا بازاریابی محتوا را میشه به عنوان یکی از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ دونست. اگه کسب و کار اینترنتی دارین و از درآمد و بازدهی که از اون به دست میارین راضی نیستین، کافیه که شروع به تولید محتوایی با کیفیت، جذاب و متناسب با نیاز مشتریتون بکنین تا از تاثیرات مثبت این روش تبلیغ ارزان شگفت زده بشین.
یا اگر که به تازگی سایت خودتون رو راه اندازی کردین و طراحی آن به پایان رسیده، شروع به تولید و انتشار محتوا در قالب هایی مانند عکس، ویدیو، پادکست و… کنین تا ارزش این کارتون رو بهتر درک کنین.

هدف از تولید محتوا در مشهد

هدف اصلی که باید در بازاریابی محتوا داشته باشین، نیاز ها و خواسته های مخاطبتونه. هیچ چیز دیگه مهتر از این نکته نیست. قطعا کسی که از طریق سرچ کردن با مطلب شما مواجه شده، به دنبال بر طرف کردن مشکل یا کسب اطلاعات در مورد موضوعی بوده. از این طریق علاوه بر این که نیاز اون رو بر طرف کردین، باعث شدین تا بازدیدکننده با شما به عنوان یک فرد حرفه ای و متخصص آشنا بشه و اینجوری اون رو به یک مخاطب اصلی برای کسب و کارتون تبدیل کردین.

تولید محتوا تخصصی

ارزش تولید محتوا در مشهد

خیلی ها این تصور دارن که هر چه مطلب طولانی تر باشه ارزش و تاثیر گذاری اون بالا‌تره. شاید این مسئله اهمیت داشته باشه اما تاثیر آن چندان زیاد نیست. چیزی که مهم هست، کیفیت اون محتوا است. محتوایی که از لحاظ سئو اصولی نباشه یا نگارش و علائم نگارشی در اون اشتباه باشه، نه تنها هیچ ارزشی نداره بلکه میتونه به سایت شما هم آسیب بزنه و شما رو به عنوان یک کسب و کار غیر حرفه ای به دیگران معرفی کنه.
پس مهم ترین مسئله در تولید محتوا در مشهد کیفیت هست نه کمیت. سعی کنین با استفاده از عکس ها، ویدئو ها و مطالب جذاب، محتوایی تولید کنین که در راستای شناخت شما از مخاطب باشد. اینگونه چه در بحث رتبه بندی گوگل و چه در بحث تبلیغات و جذب مخاطب موفق عمل می کنین.

۵ عنصر اساسی تولید محتوا

بر خلاف تفکر خیلی از افراد تولید محتوا به همین سادگی ها هم نیست و کاری بسیار تخصصی و حرفه ای به حساب می آید. به خصوص با توجه به شرایط امروز که می توان با تولید محتوای درست و اصولی کسب و کار های آنلاین خود را متحول کرد و آن را از این رو به آن رو کرد و تحولی در آن ایجاد کرد. برای تولید کردن یک محتوای حرفه ای باید فاکتور ها و قوانین زیادی را رعایت کنیم اما در ادامه به مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • اطلاعات: مشخص کنیم هر محتوا دارای چه اطلاعاتی است و قرار است چه ایده هایی را منتشر کند که بتواند پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد.
  • هدف: هدف ما از انتشار این محتوا چه می‌باشد؟ محتوا زمانی ارزشمند است که آن را برای هدفی خاص تعریف کرده باشیم.
  • مخاطب: مشخص کنیم مخاطب محتوای ما چه کسانی می‌باشند تا بتوانیم با توجه به نیازهایشان برای آنان محتوا خوب تولید کنیم.
  • کانال ارتبط با مخاطب: چگونه این محتوا در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد؟ پس باید با تمام کانال‌هایی که مخاطبان شما در آن حضور دارند، شروع کنید.
  • فرمت: پس از انتخاب کانال‌ مناسب نوبت به انتخاب فرم می‌‌رسد. برای انتخاب فرم مناسب باید با انتخاب نوع محتوا شروع کنید. به طور مثال مقاله، ویدئو، پادکست و … بسازید. سپس فرم را از نظر نوع رسانه ای که می‌خواهید ارائه دهید انتخاب کنید تا بتوانید یک محتوای مطلوب تولید کنید.

برای تولید محتوا حرفه ای چه باید کرد؟

متخصص تولید محتوا در مشهد

در نوشتن محتوا باید مخاطبان هدفمان را در نظر داشته باشیم و مناسب با نیازهای آنان محتوا تولید کنیم. محتوایی خوب است که آموزنده و ارزشمند برای مخاطب باشد و به گونه ای نوشته شده باشد که بار علمی خواننده بعد از خواندن آن افزایش یابد.محتوایی که ما تولید می‌کنیم باید برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد.

محتوایی خوب است که بازدیدکننده و کاربر عادی سایت را به مشتری برای سایت‌مان تبدیل کند. همچنین باید محتوا ساختار مناسب داشته باشد و اصول نگارشی در آن رعایت شده باشد و متن آن ساده و روان و قابل درک برای خواننده باشد. در ادامه فاکتور های یک محتوای خوب و حرفه ای را مشاهده می کنید.

  • باید ایده داشته باشید به گونه ای که اول موضوع وب سایت و مقالات خود را تعیین کرده و بعد براساس آنها شروع به تولید ایده و یک موضوع جدید می‌کنید.
  • لیست کلمات کلیدی که میخواهید وب سایت تان با آنها رتبه بالایی در گوگل بیابد را تهیه کنید و کلمات و عبارت مرتبط که بیشترین جستجو را دارند را بیابید.
  • باید بتوانید عنوانی گیرا و جذاب برای محتواهای خود استفاده کنید.
  • محتوای وب سایت‌های رقبایتان را چک کنید تا کاستی هایی که در تولید محتوا آنها وجود دارد را در بخش محتوای وبسایت خود رفع کنید.
  • باتوجه به نیاز کاربران محتوا تولید کنید.
  • یک لیست از مقالات نوشته شده درقسمت وبلاگ وب سایت خود داشته باشید.
  • مقالات نوشته شده خود را بروزرسانی کنید.
  • کلمات کلیدی را به درستی استفاده کنید.
  • اصول نگارشی را در تولید محتوا به درستی رعایت کنید.
  • متا تگ ها عنوان را جدی بگیرید و مناسب با محتوای متنی خود بنویسید چون اگر گوگل متوجه شود که عنوان شما هیچ ارتباطی با محتوای شما ندارد، وبسایت شما را جریمه خواهد کرد.
  • متا تگ توضیحات را فراموش نکنید زیرا به بهینه سازی رتبه وب سایت شما کمک بسیاری می کند. وقتی که وب سایت شما توسط موتور جستجو در صفحه نشان داده می شود، توضیحات شما، زیر عنوان سایت شما نشان داده می شود.
  • ایجاد لینک های داخلی بین صفحات وب سایت و لینک های خارجی به سایت های معتبر دیگر
  • سئو و بهینه سازی مکانیکی سایت

شرکت های تولید محتوا در مشهد

شرکت ها و آژانس های دیجیتال مارکتینگ زیادی در شهر مشهد در حوزه تولید محتوا مشغول به فعالیت هستند. اما چالش و مسئله ای که درباره این شرکت ها وجود دارد این است که خیلی از این آژانس ها پروژه های خود را برون سپاری می کنند و تیم متخصصی در این حوزه ندارند تا به طور تخصصی و با پیگیری کامل پروژه تولید محتوا را انجام دهند. تیم تولید محتوا کانتونا تنها تیمی در مشهد است که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت دارد.

تیم تولید محتوا کانتونا رو دنبال کنید تا بیشتر و تخصصی تر با تولید و بازاریابی محتوا آشنا بشید و کسب و کارتان را با کمترین هزینه نسب به سایر روش های تبلیغاتی رونق ببخشید.

ما برای پاسخ به پرسش ها، به دست آوردن اطلاعات بیشتر و مشاوره، منتظر نظرات و پیام های شما هستیم.