19
دسامبر

آموزش تولید محتوا

هدف اصلی ما در این مقاله بیان خلاصه ای از بحث کاربردی آموزش تولید محتوا به روشی جامع است . پس با ما همراه باشید تا این بحث جذاب رو شروع کنیم.

آموزش تولید محتوازمانی که قصد تولید مقاله و یا محتوایی عالی و درجه یک برای برای وبسایت یا وبلاگتان دارید ، دو نکته را باید به طور خاص در کار خود رعایت کنید :

 اولین مورد این است که چگونه محتوایی تولید نمایید که کاربران را جذب کرده و موجب گردد که کاربران سایت شما به مشتریان شما تبدیل شوند .

 دومین مورد این است که چگونه و به چه روشی محتوایتان را در دسترس عموم کاربران سایت خود قرار دهید .

از آنجایی که اغلب ترافیک سایت ها از طریق موتورهای جستجو به خصوص گوگل تامین می شود ، تولید محتوایی بهینه  شده برای این موتورها یکی از بهترین راه ها برای بهتر دیده شدن توسط کاربران هدف شما می باشد . هرچند که بازاریابی سنتی این دو نکته را به صورت جدا از یکدیگر تحت پوشش قرار می دهد اما این دو مورد بخشی جدایی ناپذیر در بحث سئو سایت می باشند .

هرچند داشتن محتوایی قوی و ارزشمند و همچنین میزان بازدید بالا از آن به طور کامل با هم ارتباط مستقیمی ندارند ، اما برای موفقیت در بازاریابی مدرن باید به این دو نکته ذکر شده به عنوان یک هدف جامع و واحد در نظر گرفت . البته که محتوای شما باید به خوبی نوشته شود و پر از اطلاعات مفید باشد ، اما اگر این محتوا در گوشه ای از اینترنت اصطلاحاً خاک بخورد و مورد بازدید افراد زیادی قرار نگیرد ، هیچ کدام از آن برنامه ریزی های در نظر گرفته شده شما کارآمد نخواهند بود و نه تنها رتبه سایت شما بهتر نمی شود ، بلکه وضعیت آن در رنکینک گوگل روز به روز بدتر می شود .  رتبه سئو بالا می تواند خاک نشسته بر روی مطالب شما رو بتکاند و از گمنامی خارج کند و آن را در مقابل دید خوانندگان مشتاق قرار دهد .

چه چیز باعث با کیفیت بودن یک محتوا می باشد ؟

هرچند که روش تولید نوشته های خارق العاده به نوعی قابل آموزش نیست ، اما می توان طریقه خوب نوشتن را به راحتی به دیگران آموخت . به عنوان یک بازاریاب محتوا نویسی اینترنتی ، شما اصطلاحا یک داستان نویس کاربلد هستید که باید داستان برند خودتان یا مشتریانی که برای تولید محتوا از آن ها سفارش گرفته اید ، را به بهترین شکل ممکن برای مخاطب هدفتان به رشته تحریر درآورید . هدف نهایی و تمام کاری که قرار است انجام دهید این است که مهارت زیبا نوشتن را در صفحاتتان به کار ببرید .

در آخر به چند اقدام مناسب برای تولید محتوایی تاثیر گذار اشاره می کنیم :

  • از مثال های مستدل و محکم استفاده نمائید .

  • در محتوای مطلب خود از نقل قول استفاده کنید .

  • برای خودتان آوایی تولید کنید .

  • از مخاطبانتان شناخت کامل بدست آورید .

  • سعی کنید خودتان منتقد سرسخت خودتان باشید .

  • سعی کنید که از پاراگراف های کوتاه استفاده نمائید .

.