هزینه تولید محتوا
04
مه

دلایل تاثیر گذار در هزینه تولید محتوا

همیشه از محتوانویسان حرفه ای سوالات تکراری پرسیده می شود. سوالاتی از قبیل قیمت تولید محتوا؟ دلایل قیمت گذاری تولید محتوا؟ چرا اینقدر گرونه؟ چرا اینقدر ارزونه؟ و … . امروز در کانتونا یک بار برای همیشه با شما دلایل تاثیر گذار در هزینه تولید محتوا را بررسی خواهیم کرد.

عامل های تاثیرگذار بر قیمت خدمات تولید محتوا

مدیران تمامی کسب و کار های آنلاین می دانند که چه میزان بازاریابی محتوا در عصر کنونی لازم و ضروری است. در دنیایی که با بیشتر دیده شدن می توانید بیشتر درآمد کسب کنید، چرا دیده نشوید؟ به قول بیل گیتس محتوا پادشاه است! در اینجا دلایل قیمت گذاری این تاج را با هم مطالعه می کنیم.

استراتژی بازاریابی محتوا

برای تمامی کسب و کار ها نمی توان یک نسخه واحد پیچید! هر کسب و کار با توجه به بازار رقابتی و اهداف مارکتینگ خود باید یک استراتژی متفاوت را انتخاب کند. تیم تخصصی بازاریابی محتوا کانتونا با شناسایی کامل نیاز های کسب و کار و اهداف شما بهترین استراتژی را به شما پیشنهاد می کند تا بتوانید خیلی راحت تر دیده شوید.

نوع محتوا

پس از انتخاب استراتژی تولید محتوا ، با توجه به استراتژی باید نوع تولید محتوا را انتخاب کرد. به عنوان مثال برای کسب و کاری که تازه وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام شده است و نیاز به بیشتر دیده شدن دارد، شیوه محتوایی بصری و گرافیکی می تواند مفید باشد نه محتوای متنی. در همچین شرایطی هزینه تولید محتوا فرق خواهد کرد و متنوع خواهد شد.

پیمانکاران تولید محتوا

انتخاب پیمانکار تولید محتوا یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در بودجه مورد نیاز تولید محتواست. در بیشتر اوقات کار با آژانس های دیجیتال مارکتینگ بزرگ، هزینه سرسام آوری به همراه خواهد داشت. آژانس های بزرگ تبلیغاتی هزینه های اداری زیادی دارند و سعی می کنند آن هزینه ها را با استفاده از درآمد خدمات ارزش افزوده شان که از شما دریافت کنند جبران کنند.

در سمت دیگر فریلنسر ها و وبلاگ نویسان جوان حضور دارند که حاضرند در ازای مبالغ ناچیز برای شما محتوا تولید کنند اما متاسفانه در اغلب موارد نبود دانش کافی، نداشتن مهارت و گاه حتی رفتار های غیر حرفه ای ضربه بدی به کسب و کار شما وارد می کنند.

کانتونا با استفاده از تیم تخصصی تولید محتوای خود در زمینه نویسندگی و سئو، تمامی نیاز های کسب و کار شما را با قیمتی مناسب برطرف می کند.

تولید محتوا کم هزینه

حجم و میزان محتوا

تعداد کلمه، تعیین کننده مبلغ است. یک پست استاندارد که مورد توجه موتور های جستجو قرار بگیرد بین 500 تا 1000 کلمه است اما گاهی کلید واژه های خاصی نیاز به مطالبی با محتوای چند هزار کلمه دارند که هزینه را افزایش می دهند.

معیار های بیهوده

متاسفانه بعضی از پیمانکاران تولید محتوا با ارائه معیارهای بیهوده ای مانند رعایت اصول سئو و هماهنگ سازی متن با برند درخواست هزینه بیشتر می کنند که کار صحیحی نیست چرا که محتوایی که در آن اصول سئو رعایت نشده باشد و به هویت برند شما ضربه بزند هیچ گاه نمی تواند به اهداف شما کمک کند.

کانتونا با هدف تولید محتوای تخصصی با رعایت تمامی اصول سئو درخدمت شماست تا تمامی نیاز های شما را در فضای مجازی به بهترین شکل برطرف کند.

برای ثبت سفارش کلیک کنید.